Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Maar even niet op je kop gaan staan dan.
Een mok koffie, met een lekkere koek 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.
da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik twijfelde nog even: is het boek echt zoals ik het wil?
Maar toen wist ik dat het klaar en goed was.
Maar toen wist ik dat het klaar en goed was.
RiessensHendrikus schreef:da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
what's wrong with riessens?Orchidee schreef:RiessensHendrikus schreef:da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.
~~Soli Deo Gloria~~
Dat is voor een "gewone" Nederlander niet te verstaanHendrikus schreef:what's wrong with riessens?Orchidee schreef:RiessensHendrikus schreef:da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.

..een hogedrukspuit alsof het buiten nog niet nat genoeg is...!
- MarthaMartha
Marco schreef:..een hogedrukspuit alsof het buiten nog niet nat genoeg is...!

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
dat dachten we ook toen we vandaag in Terschuur waren in het Oude Ambachten museum. We komen uit Zeeland en hoorden iemand zeggen daar heb je Jacoline. 't Zal wel een andere Jacoline zijn dan die bij ons was, blijkt dat we haar tante (van 8 jaar) en haar opa en oma tegenkwamen, die in Elspeet op vakantie waren. Het was daar razend druk en er zijn in dat museum veel hoeken en gaten en verschillende verdiepingen. Het was echt een verrassing.Hendrikus schreef:da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
-Een nieuwe mobiele telefoon: Nokia 3720 classic(reden zie in topic nieuwste verliezen)
Strak mobieltje Gijs 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Is het erg dom als ik hier niets van snap?albion schreef:dat dachten we ook toen we vandaag in Terschuur waren in het Oude Ambachten museum. We komen uit Zeeland en hoorden iemand zeggen daar heb je Jacoline. 't Zal wel een andere Jacoline zijn dan die bij ons was, blijkt dat we haar tante (van 8 jaar) en haar opa en oma tegenkwamen, die in Elspeet op vakantie waren. Het was daar razend druk en er zijn in dat museum veel hoeken en gaten en verschillende verdiepingen. Het was echt een verrassing.Hendrikus schreef:da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.
Ja.refo schreef:Is het erg dom als ik hier niets van snap?albion schreef:dat dachten we ook toen we vandaag in Terschuur waren in het Oude Ambachten museum. We komen uit Zeeland en hoorden iemand zeggen daar heb je Jacoline. 't Zal wel een andere Jacoline zijn dan die bij ons was, blijkt dat we haar tante (van 8 jaar) en haar opa en oma tegenkwamen, die in Elspeet op vakantie waren. Het was daar razend druk en er zijn in dat museum veel hoeken en gaten en verschillende verdiepingen. Het was echt een verrassing.Hendrikus schreef:da's ne beskiknge, zou de opa van mijn vrouw hebben gezegdrefo schreef:Gisteravond fotoboek bij Pixum afgerond en daarna besteld. Precies op het moment dat ik wilde beginnen met verzenden kwam er een waardebon via mail binnen met een korting van (in mijn geval) 10 euro. Grappig.
Dat komt omdat je de topictitel niet gelezen hebt.