ja.. zie mailhelma schreef:hè balen. komt daar die hoofdpijn ook niet van??MarthaMartha schreef:winst is het niet echt, maar goed, het is wel een aanwinst in de zin dat ik het eerst niet had en nu wel:
een ontsteking in mijn kaakgewricht
en het voelt niet lekker kan ik erbij vertellen.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Draadloos toetsenbord en muis 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een nieuwe (zolder)kamer voor onze prins.
Jean is hard bezig..dus t is nog niet af, maar t vordert gestaag, zojuist kwam een zwager zn hulp aanbieden, dus gaat t dubbel zo hard!
Jean is hard bezig..dus t is nog niet af, maar t vordert gestaag, zojuist kwam een zwager zn hulp aanbieden, dus gaat t dubbel zo hard!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
een nieuwe schutting, door manlief zelf ontworpen en handgemaakt.
k ben trots op hem.

- JolandaOudshoorn
moet jij niet helpen?? vrouwen die klussen zijn hartstikke hip!henriët schreef:een nieuwe (zolder)kamer voor onze prins.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik zorg voor de kinderen, en onze zwager helpt alJolandaOudshoorn schreef:moet jij niet helpen?? vrouwen die klussen zijn hartstikke hip!henriët schreef:een nieuwe (zolder)kamer voor onze prins.
ik klus weer met andere dingen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Koffie drinken en vooral veel bellen?henriët schreef: ik klus weer met andere dingen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
-
en veel RF'enLourens schreef:Koffie drinken en vooral veel bellen?henriët schreef: ik klus weer met andere dingen
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Ja, als jij geen zin in je werk hebtLourens schreef:Koffie drinken en vooral veel bellen?henriët schreef: ik klus weer met andere dingen

- MarthaMartha
5 vrolijke kalebassen voor in een schaal in huis...
met die regen is het leuk om het binnen weer knus en gezellig te maken....
met die regen is het leuk om het binnen weer knus en gezellig te maken....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Een brief via mijn chef: afkomstig van het CJIB.
En ja, ik moet het zelf betalen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Lourens schreef:Een brief via mijn chef: afkomstig van het CJIB.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Heeft dat nog gevolgen voor je conduitestaat?Lourens schreef:Een brief via mijn chef: afkomstig van het CJIB.
Vast wel.jvdg schreef:Heeft dat nog gevolgen voor je conduitestaat?Lourens schreef:Een brief via mijn chef: afkomstig van het CJIB.

Volgend jaar een schaal terug in salaris...
Ik wilde nog zeggen: het was een prio 1 zaak.
Maar als dat zo was krijg ik te horen dat ik voor een echte prio 1 wel wat harder mag rijden dan vijf km overschrijding.
Maar als dat zo was krijg ik te horen dat ik voor een echte prio 1 wel wat harder mag rijden dan vijf km overschrijding.