Dat valt weer mee, Freek.freek schreef:O gelukkig, dat vind jij dus ook. Was al bang dat het bij mij kwam vanwege doorgeslagen lichtzinnigheidAnder schreef:Die verhalen in de GezinsGids zijn op een uitzondering na verschrikkelijk. Gelukkig wordt het wel gecompenseerd door andere artikelen.BoCo schreef:Precies!Mara schreef:Net alsof het niveau in de gezinsbladen zo hoog is
Vanuit mijn hoekje....(kerkdienst)
Re: Vanuit mijn hoekje....(kerkdienst)
Dus het lag niet aan mijhelma schreef:er werd aardig geknipt; zodat je wat neutralere stukjes had.
Hoe haal je de bevlogenheid uit iemand ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn  ~ Spurgeon
freek schreef:O gelukkig, dat vind jij dus ook. Was al bang dat het bij mij kwam vanwege doorgeslagen lichtzinnigheidAnder schreef:Die verhalen in de GezinsGids zijn op een uitzondering na verschrikkelijk. Gelukkig wordt het wel gecompenseerd door andere artikelen.BoCo schreef:Precies!Mara schreef:Net alsof het niveau in de gezinsbladen zo hoog is
- 

Schemerlichtje

Hoeft ook niet. Misschien kan ik van je reactie leren (wil je wat noemen wat voor jou het stukje wel bijzonder zou maken?). Misschien gaat het tijdens kerkdiensten in het gedeelte van het land waar jij in de vakantie bent er anders aan toe. Hopelijk...BoCo schreef:Vind het geen bijzonder stukje tekst. Meer van het niveau van losse verhalen die je ook wel eens in de gezinsbladen leest. Ieder z'n meug.
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)