Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Van mensen die het zó goed weten voor een ander.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Dat m'n vriend en ik vannacht op vakantie zouden gaan, maar dat hij nu nog nin Frankrijk zit, 13 rij-uren hier vandaan...En hij tot morgenochtend 9/10 uur nog niet weet waar 'ie aan toe is, en als ie dan eindleijk weer waar ie aan toe is, ana de terugtocht van 13 uur mag beginnen (is met een truck dus 1,5 dag
) We kunnen dus niet voor donderdag weg dankzij een klant die te beroerd is om door te geven waar gelost/geladen moet worden

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Oei...dat is vervelend, hoop voor jou dat het toch nog goed afloopt*girly* schreef:Dat m'n vriend en ik vannacht op vakantie zouden gaan, maar dat hij nu nog nin Frankrijk zit, 13 rij-uren hier vandaan...En hij tot morgenochtend 9/10 uur nog niet weet waar 'ie aan toe is, en als ie dan eindleijk weer waar ie aan toe is, ana de terugtocht van 13 uur mag beginnen (is met een truck dus 1,5 dag) We kunnen dus niet voor donderdag weg dankzij een klant die te beroerd is om door te geven waar gelost/geladen moet worden
![]()
![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat mijn laptop dreigt de geest te geven.
Al enige malen voorgekomen dat de HD bij het opstarten niet te bereiken is.
Vanmiddag opeens wel weer dus in ieder geval van alle bestanden een back-up gemaakt.
Toch een zien naar een andere harde schijf.
Al enige malen voorgekomen dat de HD bij het opstarten niet te bereiken is.
Vanmiddag opeens wel weer dus in ieder geval van alle bestanden een back-up gemaakt.
Toch een zien naar een andere harde schijf.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Schreeuwende (hardpratende) en trompeterende buurtbewoners 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
-
- MarthaMartha
gewoon was-droog-rekjes aan de deuren hangen, gaat primaSchemerlichtje schreef:...m'n droger

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
mijn auto start niet op het moment dat ik met de kids weg wil 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- MarthaMartha
aiaiaiaiaiai... en nu ga je binnen dierentuintje spelen?JolandaOudshoorn schreef:mijn auto start niet op het moment dat ik met de kids weg wil
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:aiaiaiaiaiai... en nu ga je binnen dierentuintje spelen?JolandaOudshoorn schreef:mijn auto start niet op het moment dat ik met de kids weg wil

- MarthaMartha
en dat je auto het dan wel doet..... (om maar effe een optimistische noot toe te voegenJolandaOudshoorn schreef:MarthaMartha schreef:aiaiaiaiaiai... en nu ga je binnen dierentuintje spelen?JolandaOudshoorn schreef:mijn auto start niet op het moment dat ik met de kids weg wilik heb beloofd dat we nu morgen gaan. Dubbel pech, want er zou een vriendje meegaan en het is nu afwachten of hij morgen ook kan.....

- Ab imo pectore
Een hele kinderschaar en dan een auto die niet mee wil werken. Herkenbaar. Ik zou de wijze les van MarthaMartha maar ter harte nemen met betrekking tot moed in je schoenen.... 

Niets openbaart meer de verdorvenheid van het hart dan wanneer het geconfronteerd wordt met Hem die oneindig en eeuwig heilig is. (A.W. Pink)
Of het gaat de hele dag regenen 

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- Ab imo pectore
Daar hebben ze overdekte zwembaden voor uitgevonden...Mara schreef:Of het gaat de hele dag regenen
Niets openbaart meer de verdorvenheid van het hart dan wanneer het geconfronteerd wordt met Hem die oneindig en eeuwig heilig is. (A.W. Pink)
- JolandaOudshoorn
Nou, de auto is inmiddels gemaakt: kapoote accu. Met een nieuwe accu rijdt hij weer vrolijk rond. De kinderen vermaken zich prima in en om het huis. Om regen maak ik me niet druk en om de kinderen ook niet.