Rijssen schreef:tukkertje schreef:Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Heerlijke vis, zal er straks nog ff een paar schoonmaken en opeten.
Wist je dat......
Re: Wist je dat......
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Wat is er mis met Urkers of (Bunschoters) enz.Orchidee schreef:Rijssen schreef:tukkertje schreef:Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Heerlijke vis, zal er straks nog ff een paar schoonmaken en opeten.jullie lijken wel "Urkers"
Niets...maar mijn man werkt met verschillende Urkers, en die zijn ook altijd met vis bezig, en roken het ook zelf enz. ook op het werk...en mijn man houd helemaaaaaaaaaaal niet van vis, en wij zijn er hier ook niet echt dol op, hooguit een lekkerbekkie of kibbelingOude-Waarheid schreef:Wat is er mis met Urkers of (Bunschoters) enz.Orchidee schreef:Rijssen schreef:
Heerlijke vis, zal er straks nog ff een paar schoonmaken en opeten.jullie lijken wel "Urkers"
Maar met de mensen zelf is niets mis hoor...het zijn best "toffe gasten"
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Daarom zegt men waar je mee omgaat ..........Orchidee schreef:Niets...maar mijn man werkt met verschillende Urkers, en die zijn ook altijd met vis bezig, en roken het ook zelf enz. ook op het werk...en mijn man houd helemaaaaaaaaaaal niet van vis, en wij zijn er hier ook niet echt dol op, hooguit een lekkerbekkie of kibbelingOude-Waarheid schreef:Wat is er mis met Urkers of (Bunschoters) enz.Orchidee schreef:Rijssen schreef:
![]()
Maar met de mensen zelf is niets mis hoor...het zijn best "toffe gasten"
Zelf ben ik ook geen vis liefhebber zachtuitgedrukt!!!
-
Schemerlichtje
...het hebben van echte vrienden zo vreselijk belangrijk is en een groot voorrecht
. Echt een geschenk van de Heere!
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
- Katharina van Bora
huisman schreef:....ik een doel in mijn leven heb(2000 postings voordat ik op vakantie ga)
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Shake hands!Schemerlichtje schreef:...het hebben van echte vrienden zo vreselijk belangrijk is en een groot voorrecht. Echt een geschenk van de Heere!
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
dat kan ik alleen maar beamen!Schemerlichtje schreef:...het hebben van echte vrienden zo vreselijk belangrijk is en een groot voorrecht. Echt een geschenk van de Heere!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
O wacht, ik voel me 2x aangesprokenOude-Waarheid schreef:Wat is er mis met Urkers of (Bunschoters) enz.Orchidee schreef:Rijssen schreef:tukkertje schreef:
Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hier onder het spel: ENTER THE BATTLEFIELDS NOW aan te klikken is ? Dit snap ik even niet 
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
...ik nog maar één nachtdienst heb en dan........summer holidays/ferien/fêtes/helligdage/vacaciones/假期/האָלידייַס enz.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nog even doorzetten dan en fijne vakantie !
Geniet van de vrije dagen.
Je weet het he: 50 weken kromliggen om 2 weken krom te liggen
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Nog even doorzetten dan en fijne vakantie !
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Democritus
Dat onze poes na zes weken gips waarschijnlijk alsnog als drie-poter door het leven moet.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above