En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?
Wist je dat......
- Oude-Waarheid
Re: Wist je dat......
Tib goed uitgerust is

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Daar heb ik nog nooit van gehoord.Oude-Waarheid schreef:En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
http://www.gratisoptehalen.nl/Luther schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord.Oude-Waarheid schreef:En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Bonny
- Contacteer:
...er naast een Wilhelm ook een Willem op het forum is?
...ik daardoor een beetje in de war ben
...ik daardoor een beetje in de war ben
The Groom's still waiting at the altar
... het met dit weer best pittig is om zwaar werk te doen...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
zeker op de bovenste verdieping van een distributiecentrum...Ichtus schreef:... het met dit weer best pittig is om zwaar werk te doen...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
- Oude-Waarheid
ja ja leedvermaakRijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Hoe laat was dat?Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
...145 jaar gelden op het marktplein in Springfield, Missouri Wild Bill Hickok Dave Tutt neerschoot in wat wordt gezien als het eerste westernduel?
...5 jaar geleden na de Terroristische aanslagen in Londen van 7 juli 2005, Londen opnieuw werd opgeschrikt door een reeks explosies van bommen in het openbaar vervoer?
...50 jaar geleden Sirima Bandaranaike van Sri Lanka (toen Ceylon) de eerste vrouwelijke premier ter wereld werd?
...85 jaar geleden In Dayton Tennessee, middelbare-schoolleraar biologie John T. Scopes schuldig werd bevonden aan het onderwijzen van de evolutietheorie in zijn klas? Hij kreeg een boete van $100.
...het vandaag de nationale feestdag is van onze "Zuiderburen"?
...85 jaar geleden de temperatuur steeg tot 33 graden?
...5 jaar geleden na de Terroristische aanslagen in Londen van 7 juli 2005, Londen opnieuw werd opgeschrikt door een reeks explosies van bommen in het openbaar vervoer?
...50 jaar geleden Sirima Bandaranaike van Sri Lanka (toen Ceylon) de eerste vrouwelijke premier ter wereld werd?
...85 jaar geleden In Dayton Tennessee, middelbare-schoolleraar biologie John T. Scopes schuldig werd bevonden aan het onderwijzen van de evolutietheorie in zijn klas? Hij kreeg een boete van $100.
Je vergeet er één, Gijs!Gijs83 schreef:...145 jaar gelden op het marktplein in Springfield, Missouri Wild Bill Hickok Dave Tutt neerschoot in wat wordt gezien als het eerste westernduel?
Het is vandaag exact 8 jaar geleden dat Jan Peter Balkenende aantrad als premier, toen van het rariteitenkabinet CDA-LPF-VVD.
Hij is vandaag 32 dagen langer premier dan Wim Kok premier is geweest.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gijs83 schreef:Hoe laat was dat?Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Rond 5 uur.
tukkertje schreef:Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Heerlijke vis, zal er straks nog ff een paar schoonmaken en opeten.