Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Ik ga naar Arnhem. Joanne is een weekend in Zeeland, met goede vriendinnen. Anders ben ik maar zo home alone he. Dus.. vanavond sporten en daarna wat drinken met vrienden. Zaterdag nog even bekijken wat ik ga doen, ga me wel vermaken denk ik zo. Zondagochtend naar mijn oude gemeente en dan weer naar Hilversum.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Geniet ervan. Best leuk om weer eens je oude leven op te zoeken toch? ben benieuwd hoe je dat ervaart.Marnix schreef:Ik ga naar Arnhem. Joanne is een weekend in Zeeland, met goede vriendinnen. Anders ben ik maar zo home alone he. Dus.. vanavond sporten en daarna wat drinken met vrienden. Zaterdag nog even bekijken wat ik ga doen, ga me wel vermaken denk ik zo. Zondagochtend naar mijn oude gemeente en dan weer naar Hilversum.
Ik ben vandaag aan het schoonmaken. Keukenkastjes enzo...

Een reflectieverslag typen. Normaal draai ik daar mijn hand niet voor om, maar nu lukt het niet. Ben al twee keer helemaal opnieuw begonnen, maar strand telkens op ongeveer hetzelfde,....
GRRR, ik zie het niet, het lukt niet.
GRRR, ik zie het niet, het lukt niet.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
aritha schreef:Geniet ervan. Best leuk om weer eens je oude leven op te zoeken toch? ben benieuwd hoe je dat ervaart.Marnix schreef:Ik ga naar Arnhem. Joanne is een weekend in Zeeland, met goede vriendinnen. Anders ben ik maar zo home alone he. Dus.. vanavond sporten en daarna wat drinken met vrienden. Zaterdag nog even bekijken wat ik ga doen, ga me wel vermaken denk ik zo. Zondagochtend naar mijn oude gemeente en dan weer naar Hilversum.
Ik ben vandaag aan het schoonmaken. Keukenkastjes enzo...

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Keihard werken - zodat ik bijna van mn stokie ging toen ik thuis aan kwam.
Nu... eindelijk, weekend!
Volgendeweek nog 1 weekje werken - en dan........op vakantie!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Wat doe je voor werk Judith..................als ik het vragen magjudith schreef:Keihard werken - zodat ik bijna van mn stokie ging toen ik thuis aan kwam.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik werk bij Iddink (Ede). Schoolboeken van afgelopen jaar - die komen daar aan... en de sorteren we, repareren we, plakken we, flappen we, en brengen ze naar in de stellingen enz. Dus, als je moet sorteren, loop je gewoon de hele dag. - zoals ik.Orchidee schreef:Wat doe je voor werk Judith..................als ik het vragen magjudith schreef:Keihard werken - zodat ik bijna van mn stokie ging toen ik thuis aan kwam.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
keihard in huis aan t werk
vanmiddag met mn ma en de kids de stad in
vanavond met Jean shoppen
oh ja, ik had nog een leuk koopje... een jurkje voor 9 euro!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:keihard in huis aan t werk

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik wist niet dat je in een stad woonde!henriët schreef:de stad in
Heerlijk chillen in de veranda. Vuurtje aan, beenhammetje erop. Pfffffff, vakantie, heerlijk
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
Dan hoef je daar toch niet in te wonen, als je de stad in gaat...Gijs83 schreef:Ik wist niet dat je in een stad woonde!henriët schreef:de stad in
Ik ga vandaag misschien ook nog wel even de stad in, maar ik woon in een dorp

Een bak vol makrelen vangen. Daarna ze heerlijk roken in de tuin.
Het plan was: verven. Maar dat wordt niks.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Verder in de schuur opruimen, knutselen, rommelen.
Verder de weekboodschappen.
Misschien dat ik vanavond het eten klaarmaak. Maar mijn menukaart wordt niet geaccepteerd hier.
Verder de weekboodschappen.
Misschien dat ik vanavond het eten klaarmaak. Maar mijn menukaart wordt niet geaccepteerd hier.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!