jvdg schreef:Eigenlijk wel een aardig idee, kun je leuk met jezelf discussieren en heb je altijd gelijk.Lourens schreef:Daar was ik inmiddels ook al achter.

jvdg schreef:Eigenlijk wel een aardig idee, kun je leuk met jezelf discussieren en heb je altijd gelijk.Lourens schreef:Daar was ik inmiddels ook al achter.
Ik vermoed niet dat het geld niemand toebehoorde. Lijkt me sterk.refo schreef:Wie is er eigenlijk benadeeld door dat geldrapen? Ik denk: niemand.
Is dat een argument dan om diefstal te rechtvaardigen? Mag je dan ook jatten van rijke mensen, omdat ze 'het toch niet missen'? Zou je denk ik niet mee wegkomen bij de rechterrefo schreef:Wie is er eigenlijk benadeeld door dat geldrapen? Ik denk: niemand.
Inflatie in Italië in de maand juli: +15%refo schreef:Wie is er eigenlijk benadeeld door dat geldrapen? Ik denk: niemand.
Maar zelfs als niemand benadeeld wordt, is en blijft het stelen. Je namelijk onrechtmatig zaken toeëigenen, die niet van jou zijn.refo schreef:Wie is er eigenlijk benadeeld door dat geldrapen? Ik denk: niemand.
[/quote]Hierme is wettig en overtuigend komen vast te staan dat tukkertje en klitse twee nick van dezelfde persoon zijn.Rijssen schreef:Doe eens niet zo zwaar op de hand. Zie de lol er oo keens van in. Wanneer gebeurd dit. Denk je nu werkelijk dat ik daar als een gek zou gaan graaien. Denk na.
Ik dacht eerder aan acht klutsers.klitse schreef:Laat ik het zo zeggen, er zijn hier 4 Klitses
jvdg schreef:Ik dacht eerder aan acht klutsers.klitse schreef:Laat ik het zo zeggen, er zijn hier 4 Klitses
Alle gekheid op een stokje, waarom zou je zo handelen op een forum als RF?
Jammer hoor.
Kan, maar dat is niet zo.Rijssen schreef:jvdg schreef:Ik dacht eerder aan acht klutsers.klitse schreef:Laat ik het zo zeggen, er zijn hier 4 Klitses
Jammer hoor.
Kunnen ook allemaal familie zijn toch.
Luther schreef:Kan, maar dat is niet zo.Rijssen schreef:jvdg schreef:Ik dacht eerder aan acht klutsers.klitse schreef:Laat ik het zo zeggen, er zijn hier 4 Klitses
Jammer hoor.
Kunnen ook allemaal familie zijn toch.