ING verwacht herstel bouwsector pas na 2011
Re: ING verwacht herstel bouwsector pas na 2011
Met schaamte zeg ik: de grondprijzen belemmeren de vooruitgang.
De projectontwikkelaars laten de grondprijzen, die ze zelf opwerken, de starters in de woningbouw een bres opleggen.
De projectontwikkelaars laten de grondprijzen, die ze zelf opwerken, de starters in de woningbouw een bres opleggen.
Waarom zeg je 'met schaamte'?? Heb jij half Nederland opgekocht?jvdg schreef:Met schaamte zeg ik: de grondprijzen belemmeren de vooruitgang.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Waarom zeg je 'met schaamte'?? Heb jij half Nederland opgekocht?jvdg schreef:Met schaamte zeg ik: de grondprijzen belemmeren de vooruitgang.

Ik zie het nu pas, toen ik dit typte waren mijn gedachten elders.
Ik zal maar niet zeggen waar.

Ook met schaamte?....jvdg schreef:Luther schreef:Waarom zeg je 'met schaamte'?? Heb jij half Nederland opgekocht?jvdg schreef:Met schaamte zeg ik: de grondprijzen belemmeren de vooruitgang.
De projectontwikkelaars laten de grondprijzen, die ze zelf opwerken, de starters in de woningbouw een bres opleggen.![]()
![]()
Ik zie het nu pas, toen ik dit typte waren mijn gedachten elders.
Ik zal maar niet zeggen waar.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Spannend. Straks grote aanbesteding. Zal mij benieuwen. Vie hebt ne skoarpe pries.
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
Als je er maar niet weer een meemaakt met 20 tot 30 % onder de prijs. Dan maak je ook met je 'normale' prijs binnenkort geen aanbestedingen meer mee. Succes!

Ergert u niet, verwondert u slechts.
Balen, we waren 5 % te duur. Dit betekend dus weer dat iemand 3 tot 4 procent onder kostprijs zit te werken. Project van ca 4 miljoen euri.BoCo schreef:Als je er maar niet weer een meemaakt met 20 tot 30 % onder de prijs. Dan maak je ook met je 'normale' prijs binnenkort geen aanbestedingen meer mee. Succes!![]()
![]()
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
Nee hoor. Die koopt gewoon goedkoper in en neemt genoegen met een lager salaris.klitse schreef:Balen, we waren 5 % te duur. Dit betekend dus weer dat iemand 3 tot 4 procent onder kostprijs zit te werken. Project van ca 4 miljoen euri.BoCo schreef:Als je er maar niet weer een meemaakt met 20 tot 30 % onder de prijs. Dan maak je ook met je 'normale' prijs binnenkort geen aanbestedingen meer mee. Succes!![]()
![]()
Idd. En ws zijn het geen refo's, dus kunnen ze met de boekhouding rommelen.Luther schreef:Nee hoor. Die koopt gewoon goedkoper in en neemt genoegen met een lager salaris.klitse schreef:Balen, we waren 5 % te duur. Dit betekend dus weer dat iemand 3 tot 4 procent onder kostprijs zit te werken. Project van ca 4 miljoen euri.BoCo schreef:Als je er maar niet weer een meemaakt met 20 tot 30 % onder de prijs. Dan maak je ook met je 'normale' prijs binnenkort geen aanbestedingen meer mee. Succes!![]()
![]()
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Laat dat stukje t.a.v. refo's maar weg. Maakt op een gegeven moment geen biet meer uit, "rommelen" wordt (helaas) overal gedaan.Gian schreef: Idd. En ws zijn het geen refo's, dus kunnen ze met de boekhouding rommelen.
breek me de bek niet openAuto schreef:Laat dat stukje t.a.v. refo's maar weg. Maakt op een gegeven moment geen biet meer uit, "rommelen" wordt (helaas) overal gedaan.Gian schreef: Idd. En ws zijn het geen refo's, dus kunnen ze met de boekhouding rommelen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Nou zeg, jongens, kom op.Gian schreef:breek me de bek niet openAuto schreef:Laat dat stukje t.a.v. refo's maar weg. Maakt op een gegeven moment geen biet meer uit, "rommelen" wordt (helaas) overal gedaan.Gian schreef: Idd. En ws zijn het geen refo's, dus kunnen ze met de boekhouding rommelen.
Luther schreef:Nee hoor. Die koopt gewoon goedkoper in en neemt genoegen met een lager salaris.klitse schreef:Balen, we waren 5 % te duur. Dit betekend dus weer dat iemand 3 tot 4 procent onder kostprijs zit te werken. Project van ca 4 miljoen euri.BoCo schreef:Als je er maar niet weer een meemaakt met 20 tot 30 % onder de prijs. Dan maak je ook met je 'normale' prijs binnenkort geen aanbestedingen meer mee. Succes!![]()
![]()
Hahah, ie hebt ter zo te zeehn gin verstaand vah
Een marge van 5% is zo gek niet. Het zou vreemder geweest zijn als iemand voor 3 mio had ingeschreven.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Een marge van 5% is zo gek niet. Het zou vreemder geweest zijn als iemand voor 3 mio had ingeschreven.
Dat hij onder kostprijs werk is zeker. Wij hadden de aanbieding al helemaal gefileerd. Maar goed. Tis jammer. Op naar de volgende maar weer.