Oranjegekte

Marnix

Re: Oranjegekte

Bericht door Marnix »

Nou, idd... ik ben benieuwd waar deze dramatische noodkreet opeens weer vandaan komt :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

MarthaMartha schreef:
Lourens schreef:
MarthaMartha schreef:als iemand nu z'n vuvuzela weg doet, dan houden wij ons aanbevolen....
we willen een zeker forummer nog eens verrassen op een ochtend-serenade....
Ik bewaar hem voor je.
Voorwaarde: we willen wel weten wie en een filmpje van de reactie.
uh... moeten we kijken of we iemand kunnen vinden om te filmen, want we willen beide toeteren..... goed hard...
Haha, het echtpaar MM&D met rood aangelopen hoofd toeterend op een vuvuzela...
:haha :haha
huisman

Bericht door huisman »

klitse schreef:
huisman schreef:Oranjegekte......................leeg.........................uiterst leeg.....................................volkomen leeg.........duivels leeg.

Wil je er over praten? Doe ff rustig.
Ik heb er al over gepraat ...vele postings lang. wat mij aangaat mag dit topic :lock
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
henriët

Bericht door henriët »

huisman schreef:
klitse schreef:
huisman schreef:Oranjegekte......................leeg.........................uiterst leeg.....................................volkomen leeg.........duivels leeg.

spreek elkaar vriendelijk aan. mvg Jet
Ik heb er al over gepraat ...vele postings lang. wat mij aangaat mag dit topic :lock
heel goed idee.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gesloten