Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
net de partytent maar weer afgebroken, kon hem net droog opruimen.
Misschien vanmiddag even naar mijn ouders, zijn 50 jaar getrouwd vandaag, maar even afwachten mbt het weer.
Vanmorgen hebben ze al ontbijt op bed gekregen.
Vanavond misschien een feestje thuis.
Misschien vanmiddag even naar mijn ouders, zijn 50 jaar getrouwd vandaag, maar even afwachten mbt het weer.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gefeliciteerd Lourens..............wat een rijkdom dat je ouders/en jullie, dat mogen beleven!Lourens schreef:net de partytent maar weer afgebroken, kon hem net droog opruimen.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dank je, het is een enorme rijkdom.Orchidee schreef:Gefeliciteerd Lourens..............wat een rijkdom dat je ouders/en jullie, dat mogen beleven!Lourens schreef:net de partytent maar weer afgebroken, kon hem net droog opruimen.
In september hebben we een samenzijn. In de kerk hebben we dan een bijeenkomst om de Heere te danken.
Hierna gaan we met familie naar een restaurant.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
MooiLourens schreef:Dank je, het is een enorme rijkdom.Orchidee schreef:Gefeliciteerd Lourens..............wat een rijkdom dat je ouders/en jullie, dat mogen beleven!Lourens schreef:net de partytent maar weer afgebroken, kon hem net droog opruimen.
In september hebben we een samenzijn. In de kerk hebben we dan een bijeenkomst om de Heere te danken.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Net bij de tandarts geholpen.
Nu even thuis eten en dan weer naar school: rapportenvergaderingen
en mijn lokaal op gaan ruimen.
Nu even thuis eten en dan weer naar school: rapportenvergaderingen
en mijn lokaal op gaan ruimen.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mijn ouders hebben het net mogen beleven, we hebben het niet gevierd, mn vader was ziek.Lourens schreef:Dank je, het is een enorme rijkdom.Orchidee schreef:Gefeliciteerd Lourens..............wat een rijkdom dat je ouders/en jullie, dat mogen beleven!Lourens schreef:net de partytent maar weer afgebroken, kon hem net droog opruimen.
Nog geen jaar later is hij gestorven.
Ik gedenk hun trouwdag elk jaar nog, in mn eentje.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Naast het bezoek aan mijn ouders vanavond hier thuis visite.
Mijn dochter is vanmiddag geslaagd voor haar rijbewijs.
Een bui trok net over dus we kunnen lekker buiten zitten.
Mijn dochter is vanmiddag geslaagd voor haar rijbewijs.
Een bui trok net over dus we kunnen lekker buiten zitten.
Zweten.
Oja, en ook nog werken.
Oja, en ook nog werken.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
- MarthaMartha
herkenbaarIchtus schreef:Zweten.
Oja, en ook nog werken.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmiddag na de bui mijn maandagmiddagwijk gedaan. Gelukkig bleef het droog. Avondeten nog buiten gedaan aan de picknicktafel!
Vanavond nog even orgelles.
Het valt me op dat je dat laatste altijd maar "even" doet. Vluggertje?Gijs83 schreef:Vanmiddag na de bui mijn maandagmiddagwijk gedaan. Gelukkig bleef het droog. Avondeten nog buiten gedaan aan de picknicktafel!
~~Soli Deo Gloria~~
En dan heb ik ook nog eens een 'tent' aan. Zo'n enorm groot shirt, ze hadden ze niet kleinerMarthaMartha schreef:herkenbaarIchtus schreef:Zweten.
Oja, en ook nog werken.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mijn ouders hebben 37 jaar getrouwd mogen zijn...Mara schreef:Mijn ouders hebben het net mogen beleven, we hebben het niet gevierd, mn vader was ziek.Lourens schreef:Dank je, het is een enorme rijkdom.Orchidee schreef:Gefeliciteerd Lourens..............wat een rijkdom dat je ouders/en jullie, dat mogen beleven!Lourens schreef:net de partytent maar weer afgebroken, kon hem net droog opruimen.
Nog geen jaar later is hij gestorven.
Ik gedenk hun trouwdag elk jaar nog, in mn eentje.
Mijn schoonouders 16...
Mijn opa en oma 66...
Wat een verschillen hé...
Dat gaat meevallen. Ik moet er vanaf nu nog meer bij nadenken. Ik moet zelf bedenken welke voeten(hak of punt) ik ga gebruiken met pedaal spelen. Niet het simpelste, tenminste voor mij.Hendrikus schreef:Het valt me op dat je dat laatste altijd maar "even" doet. Vluggertje?Gijs83 schreef:Vanmiddag na de bui mijn maandagmiddagwijk gedaan. Gelukkig bleef het droog. Avondeten nog buiten gedaan aan de picknicktafel!
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau, vanmiddag mijn postwijk en vanavond naar de kerk in Enter(Ds.B.Labee).