Oranjegekte
Re: Oranjegekte
Kunnen we onderhand sluiten hier? 

Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?
Waarom ? Binnenkort beginnen de voorrondes EK 2012 weer ....
Dan kan een ieder dit topic doorlezen om weer volledig van de voors en tegens op de hoogte te zijn.Wilhelm schreef:Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?
Waarom ? Binnenkort beginnen de voorrondes EK 2012 weer ....

Er zulen hier morgen nog wel een paar hun ongenoegen willen uiten over de huldiging...Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?
Rond deze tijd gaan wij (De luchtmacht) met één F16 het spelersvliegtuig begeleiden, als ze gewonnen hadden waren wij met twee F16's gegaanBJD schreef:Er zulen hier morgen nog wel een paar hun ongenoegen willen uiten over de huldiging...Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
huisman schreef:Rond deze tijd gaan wij (De luchtmacht) met één F16 het spelersvliegtuig begeleiden, als ze gewonnen hadden waren wij met twee F16's gegaanBJD schreef:Er zulen hier morgen nog wel een paar hun ongenoegen willen uiten over de huldiging...Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?
Waarvoor dat dan weer. Ze bint nit wies.
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
Scheelt iig een beetje kerosine dan weer.huisman schreef:Rond deze tijd gaan wij (De luchtmacht) met één F16 het spelersvliegtuig begeleiden, als ze gewonnen hadden waren wij met twee F16's gegaanBJD schreef:Er zulen hier morgen nog wel een paar hun ongenoegen willen uiten over de huldiging...Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?

Mister schreef:Bij het idee alleen al leg ik het bijna af. Ik zat gisteren zonder jasje/dasje aan de klavieren bij een temp. van 29.8 graden. Vond het weer warm genoeg...Ander schreef:Ik had én een jasje aan, én een stropdas om, én een kind op schoot dat alleen maar hing én toch geen last van de warmte. Ik ben wel van de rechtervleugel natuurlijk...
Ik snap alleen niet wat dit met oranjegekte te maken heeft. Al ben ik natuurlijk blij dat het voorbij is en oranje verloor. 't Bleef aardig rustig gisteren.
Om het weer even off topic te houden : Een blog van iemand die afgelopen zondag een dienst in de GG heeft bezocht.
Een positief verhaal , en hij had zich verkeerd gekleed ;-)
http://www.smouter.net/docs/de-gergem.htm
Deze vond ik ook geweldig : ik heb nog nooit zo’n bonte collectie gezien als hier. Je waant je eerder in de Ridderzaal dan in een zwartekousenkerk.
Een oranje F-16 welteverstaan!huisman schreef:Rond deze tijd gaan wij (De luchtmacht) met één F16 het spelersvliegtuig begeleiden, als ze gewonnen hadden waren wij met twee F16's gegaanBJD schreef:Er zulen hier morgen nog wel een paar hun ongenoegen willen uiten over de huldiging...Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?

En nee Huisman, het is niet: WE hebben verloren en ZE hebben gewonnen. Als voetballer hoor je nog wel eens van voetbalhaters: Jaja, zo gaat dat, WE hebben gewonnen en ZE hebben verloren. Als voetbalhater mag je dat dan ook niet omgekeerd gebruiken

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
huisman schreef:Rond deze tijd gaan wij (De luchtmacht) met één F16 het spelersvliegtuig begeleiden, als ze gewonnen hadden waren wij met twee F16's gegaanBJD schreef:Er zulen hier morgen nog wel een paar hun ongenoegen willen uiten over de huldiging...Mister schreef:Kunnen we onderhand sluiten hier?
Tja, defensie heeft het er maar druk mee ..... http://onlinereceivers.net/recordings/Z ... 596%20.wav
-
Ik ga morgen niet naar Amsterdam. De rondvaart start 1 meter naast mijn project, dank je 'feestelijk': ik kom die hele stad niet meer uit 's middags. En parkeren in de buurt kan ik ook vergeten.
Gelukkig eens een stukje waar de azijn niet doorheen gegaan is.Wilhelm schreef:Mister schreef:Bij het idee alleen al leg ik het bijna af. Ik zat gisteren zonder jasje/dasje aan de klavieren bij een temp. van 29.8 graden. Vond het weer warm genoeg...Ander schreef:Ik had én een jasje aan, én een stropdas om, én een kind op schoot dat alleen maar hing én toch geen last van de warmte. Ik ben wel van de rechtervleugel natuurlijk...
Ik snap alleen niet wat dit met oranjegekte te maken heeft. Al ben ik natuurlijk blij dat het voorbij is en oranje verloor. 't Bleef aardig rustig gisteren.
Om het weer even off topic te houden : Een blog van iemand die afgelopen zondag een dienst in de GG heeft bezocht.
Een positief verhaal , en hij had zich verkeerd gekleed ;-)
http://www.smouter.net/docs/de-gergem.htm
Deze vond ik ook geweldig : ik heb nog nooit zo’n bonte collectie gezien als hier. Je waant je eerder in de Ridderzaal dan in een zwartekousenkerk.
-
Wel ene aardig stukje inderdaad. Apeldoorn is dan ook een leuke gemeente.
Maar jammer genoeg was de preek niet zo inspererend. Ik haak ook af als een predikant het heeft over 'nagelschrapseltjes' en dergelijke.
Maar jammer genoeg was de preek niet zo inspererend. Ik haak ook af als een predikant het heeft over 'nagelschrapseltjes' en dergelijke.
Als ik het goed zag vlogen er 2 F16's mee.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gelukkig, toch nog een scheutje azijn...coupe soleil schreef:Wel ene aardig stukje inderdaad. Apeldoorn is dan ook een leuke gemeente.