Het grote WEERTOPIC
Re: Het grote WEERTOPIC
Het is hier in de schaduw op dit moment 34 graden en in de woonkamer en keuken 24...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De kamertemperatuur is nu met moeite onder de 28 graden te houden...
Hij staat nu op 27,5. Tussenstanden geeft ie niet aan, hij verspringt streeds met een halve graad...
Ik denk dat ie vanavond wel op 28 staat...
Hij staat nu op 27,5. Tussenstanden geeft ie niet aan, hij verspringt streeds met een halve graad...
Ik denk dat ie vanavond wel op 28 staat...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
Kamertemparatuur is 29,5 graden. Op de slaapkamer nog een paar graden erbij.
We hingen net een temparatuur meter op in de schaduw. Die gaat niet verder als 38 graden en die schoot tot zijn maximale stand.
Soort van warm zeg maar
We hingen net een temparatuur meter op in de schaduw. Die gaat niet verder als 38 graden en die schoot tot zijn maximale stand.
Soort van warm zeg maar
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Dat wordt weer een zeldzaam klam nachtje.
Gelukkig dat het zeldzaam isMister schreef:Dat wordt weer een zeldzaam klam nachtje.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
wij hebben ons zwembadje opgezet.... heerlijk is dat.
JaOrchidee schreef:Gelukkig dat het zeldzaam isMister schreef:Dat wordt weer een zeldzaam klam nachtje.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Wij hebben vanmiddag ook lekker gepoedeld in de achtertuinLassie schreef:wij hebben ons zwembadje opgezet.... heerlijk is dat.

hier begint t te betrekken
dus zal wel gaan regenen en onweren straks
dus zal wel gaan regenen en onweren straks
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Het miezert hier een beetje.
hier valt zo nu en dan een druppeltje water.
Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.
Weer kurkdroog.
Wacht op de snackbezorger.
Aha, daar is tie.
Wacht op de snackbezorger.
Aha, daar is tie.
Oh, hier niet...aritha schreef:Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Hier ook niet meer.Ichtus schreef:Oh, hier niet...aritha schreef:Hier ook.jvdg schreef:Het miezert hier een beetje.