Het grote WEERTOPIC

Marnix

Re: Het grote WEERTOPIC

Bericht door Marnix »

Henriet, moet je eens naar toe! Terschelling of Vlieland ofzo... heel mooi!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
henriët

Bericht door henriët »

Marnix schreef:Henriet, moet je eens naar toe! Terschelling of Vlieland ofzo... heel mooi!
t is heel gek, maar dat trekt me helemaal niet zo, niet dat ik er nooit eens naar toe zou willen hoor, maar ik heb zoiets van, strand, duinen en zee hebben we hier ook.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara

Bericht door Mara »

Orchidee schreef:
Lassie schreef:mij hoor je niet mopperen...k vindt het heerlijk. Het maakt mij niet uit of het heet of koud is.
:super Geweldig dat je er tegen kan...
Ik mopper ook nooit hoor. Vind alles geweldig, als het stormt, als het onweert, als het sneeuwt.
Ik kan alleen niet zo goed tegen die extreme hitte, maar pas me dan aan.
Mijn moeder zei altijd: mopper nooit op het weer, God geeft het ons en het past dan niet daar op te mopperen.
Het is Zijn wijze bedoeling.
Dus ja, ik kreeg het van huis uit erin gestampt. En nu gaat het vanzelf.
Over het algemeen vind ik de mensen te snel schelden, 1 dag regen en je hoort het al.
Jarenlang klaagde iedereen dat er nooit sneeuw viel, dit jaar kregen we overvloed, en ja hoor, het gezeur begon weer.
Er wordt denk ik nergens zo veel over weer geouweneeld als in Nederland.
En nu doe ik er zelf ook aan mee :haha
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Lassie

Bericht door Lassie »

Nederlanders kunnen niet omgaan om een stapje terug te doen.... Nederlanders staan bekend om alles in een vlug tempo te doen (werk etc..). Dus zo ook met dit warme weer, men moet een stapje terug doen.
Ander

Bericht door Ander »

Lassie schreef:Nederlanders kunnen niet omgaan om een stapje terug te doen.... Nederlanders staan bekend om alles in een vlug tempo te doen (werk etc..). Dus zo ook met dit warme weer, men moet een stapje terug doen.
't Is toch fantastisch. Vanmorgen met het hele gezin om 8:00 uur in de tuin ontbijten. Geweldig! Ik teken voor een week of 5 zulk weer nog. :) Daarna mag het wat koeler worden. ;)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
Marnix schreef:Henriet, moet je eens naar toe! Terschelling of Vlieland ofzo... heel mooi!
t is heel gek, maar dat trekt me helemaal niet zo, niet dat ik er nooit eens naar toe zou willen hoor, maar ik heb zoiets van, strand, duinen en zee hebben we hier ook.
Tja jij bent gewoon verwend :nananere
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Ander schreef:
Lassie schreef:Nederlanders kunnen niet omgaan om een stapje terug te doen.... Nederlanders staan bekend om alles in een vlug tempo te doen (werk etc..). Dus zo ook met dit warme weer, men moet een stapje terug doen.
't Is toch fantastisch. Vanmorgen met het hele gezin om 8:00 uur in de tuin ontbijten. Geweldig! Ik teken voor een week of 5 zulk weer nog. :) Daarna mag het wat koeler worden. ;)
:garde
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lassie

Bericht door Lassie »

Ander schreef:
Lekker genieten toch?

alleen heb je als docent wel het geluk dat je een paar weken vrij bent. :nananere
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:
henriët schreef:
vind je..?
dat kun je bij jou weer zeggen van het grote aantal winkels :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët

Bericht door henriët »

On topic maar weer

Vandaag 30 -34 graden, einde van de middag en vanavond onweersbuien.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
Orchidee schreef:
henriët schreef:
vind je..?
dat kun je bij jou weer zeggen van het grote aantal winkels :slurp
Nog maar even :offtopic , maar ik heb toch liever wat meer mooie natuur als veel winkels ;)
Trouwens ik ken ook Zeeuwen, die doen regelmatig een dagje Rotterdam......( nog vaker dan ikzelf :P )
Marnix

Bericht door Marnix »

henriët schreef:
Ik snap het. Toch kan ik het je aanraden :) Ik ben er meerdere malen geweest als kind. Ik ben ook wel regelmatig in Zeeland geweest omdat Joanne's ouders daar woonden... maar het is toch niet te vergelijken. Sowieso zit je echt op een eiland, daarnaast maakt bijv. het wad de natuur daar heel gevarieerd, zorgt dat er ook weer andere planten en dieren veel voorkomen, op veel waddeneilanden rijden ook nauwelijks auto's. Het is echt wel heel mooi. Als je een keer een midweek of weekend weg wil of zo zou ik het eens proberen zodat je het zelf kan ervaren ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

henriët schreef:On topic maar weer

Zojuist even naar AH gefietst: bijna flauw gevallen van de hitte. Dat wordt dus weer een dagje binnen voor de ventilator, die op levensgevaarlijk staat.

't Is hier nu 36 gr. in de schaduw, windstil.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Luther.........misschien word het toch eens tijd voor zoiets.............
Het kost wat, en het gebruikt effe een hoop energie, maar je hebt er wel wat voor terug..............

Zibro PH733 zilver airco met verwarmstand voor ruimtes T/M 95m3 Nu slechtsNu slechts € 779,00 (Incl. BTW)

Gewicht: 40,00kg !
verwijderingsbijdrage (+€ 17,00)P 726, P 729 EN PH 733 In meerdere opzichten een baanbrekend ontwerp: stil, stijlvol en met slimme extras.

Specificaties: Koelen Verwarmen
Koelcapaciteit W 3300 3300
EER /COP W/W 2,46 2,81
EE-klasse B B
Energieverbruik,
in koelstand kWh/j 650
Ontvochtigingscap. L/24uur 53
Energieverbruik kW 1,4 1,4
Ruimtecapaciteit* m3 80-105
Luchtstroom max. m3/uur 450
Koudemiddel R 410a
Breedte mm 505
Diepte mm 420
Hoogte mm 915
Gewicht kg 40
Geluidsniveau dB 54
CE-keur ja

Uitrusting:
Afstandsbediening
Verwarmingsfunctie
Cooldown systeem
LCD display
Screen filter
3MTM HAF filter
Actief koolfilter
Timer
Ionisator
EVS-systeem

Toebehoren:
Afstandsbediening
Waterreservoir
Schroeven en steeksleutels

Misschien een tip.............ik ben er zooooooooooooooooooo blij mee :yahoo
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Orchidee schreef:
Luther schreef:
henriët schreef:On topic maar weer

Zojuist even naar AH gefietst: bijna flauw gevallen van de hitte. Dat wordt dus weer een dagje binnen voor de ventilator, die op levensgevaarlijk staat.

't Is hier nu 36 gr. in de schaduw, windstil.
Klik hier
<!-- MakeFullWidth0 --><!-- MakeFullWidth1 --><!-- MakeFullWidth2 --><!-- MakeFullWidth3 --><!-- MakeFullWidth4 --><!-- MakeFullWidth5 --><!-- MakeFullWidth6 --><!-- MakeFullWidth7 --><!-- MakeFullWidth8 --><!-- MakeFullWidth9 --><!-- MakeFullWidth10 --><!-- MakeFullWidth11 --><!-- MakeFullWidth12 --><!-- MakeFullWidth13 --><!-- MakeFullWidth14 --><!-- MakeFullWidth15 --><!-- MakeFullWidth16 --><!-- MakeFullWidth17 --><!-- MakeFullWidth18 --><!-- MakeFullWidth19 -->
Zibro PH733 zilver airco met verwarmstand voor ruimtes T/M 95m3 Nu slechtsNu slechts € 779,00 (Incl. BTW)

Gewicht: 40,00kg !
verwijderingsbijdrage (+€ 17,00)P 726, P 729 EN PH 733 In meerdere opzichten een baanbrekend ontwerp: stil, stijlvol en met slimme extras.

Specificaties: Koelen Verwarmen
Koelcapaciteit W 3300 3300
EER /COP W/W 2,46 2,81
EE-klasse B B
Energieverbruik,
in koelstand kWh/j 650
Ontvochtigingscap. L/24uur 53
Energieverbruik kW 1,4 1,4
Ruimtecapaciteit* m3 80-105
Luchtstroom max. m3/uur 450
Koudemiddel R 410a
Breedte mm 505
Diepte mm 420
Hoogte mm 915
Gewicht kg 40
Geluidsniveau dB 54
CE-keur ja

Uitrusting:
Afstandsbediening
Verwarmingsfunctie
Cooldown systeem
LCD display
Screen filter
3MTM HAF filter
Actief koolfilter
Timer
Ionisator
EVS-systeem

Toebehoren:
Afstandsbediening
Waterreservoir
Schroeven en steeksleutels

Misschien een tip.............ik ben er zooooooooooooooooooo blij mee :yahoo
Allemaal mooi, zou ik ook wel willen, maar hoe kom ik aan 779 euro??? Dat heb ik echt niet hoor.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Gesloten