Mister schreef:[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j3vLQ7iCz94&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j3vLQ7iCz94&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Welke muziek beluister je nu? [6]
Re: Welke muziek beluister je nu? [6]
Wel een beetje uit de maat, rond 0:45. 
www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
Reactie op YT:Upquark schreef:Wel een beetje uit de maat, rond 0:45.
At 0:44 he is simply playing "3 over 4" which in practice means that you are playing 3/4 on top of a 4/4 but at exactly 75% of the 4/4's tempo, which results in the meters being exactly the same length. As long as you either play in the exact same meter length and/or at the same tempo you technically can't be off-beat, it's when you differ in both meter length and tempo that you basically aren't playing along with the track.
Knap staaltje werkMister schreef:[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/j3vLQ7iCz94&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/j3vLQ7iCz94&hl=nl_NL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Brown Feather Sparrow - Great Art Thou
Heerlijke, relaxte muziek (en volgens mij zijn het nog vrijgemaakten ook
)
[youtube]X2vfJJGHUvs[/youtube]
Heerlijke, relaxte muziek (en volgens mij zijn het nog vrijgemaakten ook
[youtube]X2vfJJGHUvs[/youtube]
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
nou, wat zal een mens zich nog méér wensen?Marnix schreef: (en volgens mij zijn het nog vrijgemaakten ook)
~~Soli Deo Gloria~~
Blijft leuk om af en toe een grapje van het klassiek vrijgemaakte chauvinisme te maken
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Dus van GKv naar GKV?Marnix schreef:
Blijft leuk om af en toe een grapje van het klassiek vrijgemaakte chauvinisme te makenZelfs nu ik niet meer vrijgemaakte (met kleine v) ben.
What is the difference?
Marnix schreef:
Blijft leuk om af en toe een grapje van het klassiek vrijgemaakte chauvinisme te makenZelfs nu ik niet meer vrijgemaakte (met kleine v) ben.
Niet meer GKv, maar nog wel Vrijgemaakt bedoeld hij waarschijnlijk.jvdg schreef:Dus van GKv naar GKV?Marnix schreef:
What is the difference?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
We wachten af.vlinder schreef:Niet meer GKv, maar nog wel Vrijgemaakt bedoeld hij waarschijnlijk.jvdg schreef:Dus van GKv naar GKV?Marnix schreef:
What is the difference?
Soms visiteert Marnix ons forum.
Zo meteen de Reformatorische Omroep: Introductie-uitzending van de concertreis van Stichting OneDay naar Canada. Mijn zusje is als vakantieganger mee.
Gijs83 schreef:Zo meteen de Reformatorische Omroep: Introductie-uitzending van de concertreis van Stichting OneDay naar Canada. Mijn zusje is als vakantieganger mee.
Is dat wel verantwoord?
Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig.
ibbeltje staat hier op.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
tukkertje?klitse schreef:Gijs83 schreef:Zo meteen de Reformatorische Omroep: Introductie-uitzending van de concertreis van Stichting OneDay naar Canada. Mijn zusje is als vakantieganger mee.
Is dat wel verantwoord?