Eenmalige aanbieding of ligt het boek nu al in de ramsj?Erasmiaan schreef:Ik zag het boek van Franca Treur in de boekhandel liggen, inmiddels voor 11 euro, maar heb het toch maar laten liggen.
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Eerst het werk en dan het lezen hearitha schreef:Lekker een heleboel boeken te leen gekregen van Helma.

De verleiding is zo wel groot

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik ben zoetjes aan het hamsteren (al 12 boeken meegenomen uit de mediatheek (a-sociaal)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Volgens mij wel, er lag wel een stapel van 10 dezelfde boeken voor dezelfde prijs. Overigens was het wel bij een soort outletboekenwinkel, die ook veel licht beschadigde boeken e.d. verkoopt.Josephus schreef:Eenmalige aanbieding of ligt het boek nu al in de ramsj?Erasmiaan schreef:Ik zag het boek van Franca Treur in de boekhandel liggen, inmiddels voor 11 euro, maar heb het toch maar laten liggen.
ik neem ze mee op vakantieMara schreef:Eerst het werk en dan het lezen hearitha schreef:Lekker een heleboel boeken te leen gekregen van Helma.![]()
De verleiding is zo wel groot

Je mist er niets aan, ik heb het ook pas gelezen maar ik snap echt die ophef niet over dat boek. Geef mij 'Mara' maar. Dat is pas mooi geschreven en de emoties zijn schitterend onder woorden gebracht en dat voor een debuut.Erasmiaan schreef:Volgens mij wel, er lag wel een stapel van 10 dezelfde boeken voor dezelfde prijs. Overigens was het wel bij een soort outletboekenwinkel, die ook veel licht beschadigde boeken e.d. verkoopt.Josephus schreef:Eenmalige aanbieding of ligt het boek nu al in de ramsj?Erasmiaan schreef:Ik zag het boek van Franca Treur in de boekhandel liggen, inmiddels voor 11 euro, maar heb het toch maar laten liggen.

Laat ik het daar nu absoluut niet mee eens zijn!albion schreef:Geef mij 'Mara' maar. Dat is pas mooi geschreven en de emoties zijn schitterend onder woorden gebracht en dat voor een debuut.

Laatst gewijzigd door Afgewezen op 01 jul 2010, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afgewezen schreef:Laat ik het daar nu absoluut niet eens zijn!albion schreef:Geef mij 'Mara' maar. Dat is pas mooi geschreven en de emoties zijn schitterend onder woorden gebracht en dat voor een debuut.
Bedoel je nu 'mee' of 'niet mee'?
Ik keek zomaar voor de grap 'de kassiere', van Anna Sam eens in. Ik dacht wel wat leuke voorbeelden voor mijn lessen op te doen enzo. Brrrrr. Hoe heeft een uitgever ooit kunnen bedenken om deze prut uit te geven? En waarom is het dan ook nog eens vertaald? Hoe heeft een 'master in de moderne letterkunde' (zoals ze zichzelf minstens vijf keer in het boek noemt) deze bagger uit haar pen weten te wringen? Het enige wat leuk is gedaan, is de vormgeving van de voorkant.
Dat boek ken ik niet, kun je het voor ons recenseren?Zita schreef:Ik keek zomaar voor de grap 'de kassiere', van Anna Sam eens in. Ik dacht wel wat leuke voorbeelden voor mijn lessen op te doen enzo. Brrrrr. Hoe heeft een uitgever ooit kunnen bedenken om deze prut uit te geven? En waarom is het dan ook nog eens vertaald? Hoe heeft een 'master in de moderne letterkunde' (zoals ze zichzelf minstens vijf keer in het boek noemt) deze bagger uit haar pen weten te wringen? Het enige wat leuk is gedaan, is de vormgeving van de voorkant.
Tot nu toe leverden alle recensies die ik heb geschreven mij alleen maar een presentexemplaar van het betreffende boek op. Dit boek wil je echt niet hebben. Maar het is een would-be humoristische beschrijving van de lotgevallen van een Frans kassameisje. Immer zijn de klanten onbeleefd, de baas een schurk en de kassa kapot. En dat in alle toonaarden, zowat tweehonderd bladzijden lang. Hahaha.jvdg schreef:Dat boek ken ik niet, kun je het voor ons recenseren?Zita schreef:Ik keek zomaar voor de grap 'de kassiere', van Anna Sam eens in. Ik dacht wel wat leuke voorbeelden voor mijn lessen op te doen enzo. Brrrrr. Hoe heeft een uitgever ooit kunnen bedenken om deze prut uit te geven? En waarom is het dan ook nog eens vertaald? Hoe heeft een 'master in de moderne letterkunde' (zoals ze zichzelf minstens vijf keer in het boek noemt) deze bagger uit haar pen weten te wringen? Het enige wat leuk is gedaan, is de vormgeving van de voorkant.
Oké, laat ik dan maar ongelezen liggen.Zita schreef:Tot nu toe leverden alle recensies die ik heb geschreven mij alleen maar een presentexemplaar van het betreffende boek op. Dit boek wil je echt niet hebben. Maar het is een would-be humoristische beschrijving van de lotgevallen van een Frans kassameisje. Immer zijn de klanten onbeleefd, de baas een schurk en de kassa kapot. En dat in alle toonaarden, zowat tweehonderd bladzijden lang. Hahaha.jvdg schreef:Dat boek ken ik niet, kun je het voor ons recenseren?Zita schreef:Ik keek zomaar voor de grap 'de kassiere', van Anna Sam eens in. Ik dacht wel wat leuke voorbeelden voor mijn lessen op te doen enzo. Brrrrr. Hoe heeft een uitgever ooit kunnen bedenken om deze prut uit te geven? En waarom is het dan ook nog eens vertaald? Hoe heeft een 'master in de moderne letterkunde' (zoals ze zichzelf minstens vijf keer in het boek noemt) deze bagger uit haar pen weten te wringen? Het enige wat leuk is gedaan, is de vormgeving van de voorkant.
Gelukkig, want ik heb al zo'n achterstand in te lezen boeken.
Een achterstand die nog steeds groeiende is.
En dat terwijl ik met leesdwang bezet ben......
Op het moment ben ik aan de laatste bladzijden toe van het boek 'Eindtijd, Israel en de Islam' van drs. Jan van Barneveld.
Erg boeiend.
Erg boeiend.
Het lied van de Nachtegaal. Indrukwekkend boek over christenvervolging in deze tijd.
Gratis te bestellen : http://www.sdok.nl/index.php?option=com ... Itemid=323
Inderdaad een indrukwekkend boek!Wilhelm schreef:Het lied van de Nachtegaal. Indrukwekkend boek over christenvervolging in deze tijd.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.