Wat is jefavoriete bier?????

Wat is je favoriete bier?

Grolsch
13
32%
Heineken
19
46%
Dommelsch
1
2%
Bavaria
2
5%
Brouw Meester
4
10%
Amstel
2
5%

Totaal aantal stemmen: 41

Lassie

Re: Wat is jefavoriete bier?????

Bericht door Lassie »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:Zwanger zijn en alcohol drinken? :nonnon
borstvoeding komt vaak ná de zwangerschap, heb ik me laten vertellen :hum
even een paar postings terug lezen. :huhu
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
*girly* schreef:
Orchidee schreef:
henriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??
Verkeerd ingelicht ;)
Als je borstvoeding geeft................schijnt :hum
Ik ...
M'n moeder moest elke dag een flesje drinken toen ze m'n zusje nog borstvoeding gaf ;-)
aah ja, idd, bij borstvoeding..
nee ok, dan hoef ik t niet te drinken,
flesvoeding is toppie!
enfin, dat was weer ff :offtopic
Borstvoeding is beter :langue
:blush oeps weer :offtopic
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lourens

Bericht door Lourens »

Een glaasje bier is sowieso gezond.

@ Henriet, als je dat bruine bier overhoudt dan drink ik het wel op hoor.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lourens schreef:Een glaasje bier is sowieso gezond.
Dat zal best...maar ik vind het gewoon vies :deg
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef: Borstvoeding is beter :langue
zegt men ja.
maar ben je mal, er is zulke goede flesvoeding op de markt.
is net zogoed!
ik ga voor de fles!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee

Bericht door Orchidee »

henriët schreef:
zegt men ja.
is net zogoed!
ik ga voor de fles!
Het is in de schepping niet voor niets gegeven volgens mij :hum
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef:
henriët schreef:
zegt men ja.
is net zogoed!
ik ga voor de fles!
Het is in de schepping niet voor niets gegeven volgens mij :hum
Tja
ik heb gewoon een andere mening.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
refo

Bericht door refo »

Op dat punt is de evolutie nog niet af.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Orchidee schreef:Borstvoeding is beter :langue
Klopt! Als het kan dan is het zeker raadzaam daarvoor te kiezen en dan (opnieuw als het kan) zo lang mogelijk.
Tegelijk moeten we wel rekening houden met moeders, voor wie dit om welke reden dan ook, niet is weggelegd. En de huidige flesvoeding is ook erg goed.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Lassie

Bericht door Lassie »

Luther schreef:
Klopt! Als het kan dan is het zeker raadzaam daarvoor te kiezen en dan (opnieuw als het kan) zo lang mogelijk.
Tegelijk moeten we wel rekening houden met moeders, voor wie dit om welke reden dan ook, niet is weggelegd. En de huidige flesvoeding is ook erg goed.
Helemaal mee eens.

Maar ik hoor in mijn omgeving dat jonge moeders al tijdens hun 1e zwangerschap al luid roepen: Geen borstvoeding.
En dan vraag je aan ze waarom niet. Dan roepen ze: k Ben geen koe of ik heb geen zin om borstontsteking te krijgen en nog meer van dat soort antwoorden hoor je dan.
Dan denk ik van: probeer het eens. En als het dan niet lukt.

Ik heb zo het idee dat men tegenwoordig nergens meer voor wil vechten (ook in en binnen relatie's).
refo

Bericht door refo »

Misschien kan het nieuwe kabinet het verplicht stellen.

En het is voor iedere moeder weggelegd. Het is vooral de omgeving die moeilijk doet als het wat moeizaam begint. Die doet dan net of je de baby moedwillig de hongerdood aandoet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

dat is niet waar.

Maar ik vindt het gewoon belachelijk dat borstvoeding belachelijk wordt gemaakt. Net als flesvoeding belachelijk wordt gemaakt.
henriët

Bericht door henriët »

Lassie schreef:dat is niet waar.

Maar ik vindt het gewoon belachelijk dat borstvoeding belachelijk wordt gemaakt. Net als flesvoeding belachelijk wordt gemaakt.
Ik maak borstvoeding niet belachelijk hoor, vind het zelfs erg mooi. Maar het moet wel kunnen. Er kunnen een x aantal redenen zijn waardoor het niet mogelijk is. En waar je ook niet voor hoeft te kunnen vechten.
Men doet zo overdreven over borstvoeding.
Daarom houd ik een pleidooi voor flesvoeding, dat is gewoon een zeer goed alternatief!
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:
Luther schreef:
Helemaal mee eens.

Maar ik hoor in mijn omgeving dat jonge moeders al tijdens hun 1e zwangerschap al luid roepen: Geen borstvoeding.
En dan vraag je aan ze waarom niet. Dan roepen ze: k Ben geen koe of ik heb geen zin om borstontsteking te krijgen en nog meer van dat soort antwoorden hoor je dan.
Dan denk ik van: probeer het eens. En als het dan niet lukt.

Ik heb zo het idee dat men tegenwoordig nergens meer voor wil vechten (ook in en binnen relatie's).
Precies...bij de eerste van mij heb ik er ook dagenlang m'n best voor moeten doen, en de baby ook, want die had helemaal geen zin om te drinken :hum
Maar toen het eenmaal "liep" heb ik er nooit spijt van gehad, terwijl ik ook alle lastige kwaaltjes erbij heb gehad.......daar zal ik verder niet over uitwijden, maar dat was best weleens pittig...........
Bij de 2e ging het iets gemakkelijker, maar daar heb ik weer dezelfde vervelende kwaaltjes voor lief genomen...........want je gunt je kind tenslotte het beste............
Ik vind het zo'n mooi scheppingsgegeven.............altijd genoeg, altijd bij de hand, altijd direct op de juiste temperatuur..............
Volgens mij heeft de Heere, er ook nog meer bedoelingen mee gehad:
Je lichaam herstelt veel sneller..........
Je moet als moeder zijnde 6/7 keer de rust nemen, dus krijg je vanzelf de rust die je nodig hebt, anders loop je,jezelf al snel weer voorbij..........
Je krijgt een hechtere band met je kind..............
En nadelen? Iemand mag mij op pricipiële, bijbelse wijze het mij vertellen...

Ik spreek niet uit ervaring van een roze wolk hoor, want dat was het echt niet altijd........
En mijn moeder heeft 7 kinderen gehad, en het 7 x geprobeerd, maar het ging echt niet............dus dan zeg ik ook: Gelukkig is er goede flesvoeding!
Maar om het er op te gooien, dat je er veel te veel tijd aan kwijt bent, en dat je geen melkkoe bent, en dat de vader of anderen ook maar eens moeten/kunnen voeden, of ik kan nooit meer weg, en ben zo gebonden............. :hum
Als er geen medische/gezondheids redenen zijn, heeft onze Schepper en Onderhouder het niet voor niets gegeven!
henriët

Bericht door henriët »

Orchidee schreef: Als er geen medische/gezondheids redenen zijn, heeft onze Schepper en Onderhouder het niet voor niets gegeven!
eens
Plaats reactie