jvdg schreef:
In een brouwerij wordt niet alleen bier gebrouwen hoor.
Er bestaan heel wat andere brouwsels.
Haarlemmer olie of vloeibare vette levertraan.

jvdg schreef:
Haarlemmer olie of vloeibare vette levertraan.
Wat drink jij eigenlijk wel?Orchidee schreef:jvdg schreef:
Haarlemmer olie of vloeibare vette levertraan.![]()
![]()
Alles, behalve alcohol en geitenmelk...en bovengenoemde producten...daar denk ik niet eens aan om het te proberenjvdg schreef:Wat drink jij eigenlijk wel?Orchidee schreef:jvdg schreef:
![]()
levertraan. Zeer gezond. En heel goed voor de botten. Zere knieën. Levertraan drinken ben je er zo vanaf.Orchidee schreef:Alles, behalve alcohol en geitenmelk...en bovengenoemde producten...daar denk ik niet eens aan om het te proberenjvdg schreef:Wat drink jij eigenlijk wel?Orchidee schreef:jvdg schreef:
![]()
Maakt het nog wat uit of je de levertraan drinkt, of zijn capsules ook effectief?albion schreef:levertraan. Zeer gezond. En heel goed voor de botten. Zere knieën. Levertraan drinken ben je er zo vanaf.
Weet ik eerlijk gezegd niet.jvdg schreef:Maakt het nog wat uit of je de levertraan drinkt, of zijn capsules ook effectief?albion schreef:levertraan. Zeer gezond. En heel goed voor de botten. Zere knieën. Levertraan drinken ben je er zo vanaf.
Omdat het drankje voor jou een probaat middel is, gaan wij ook maar voor het old fashioned drankje.albion schreef:Weet ik eerlijk gezegd niet.jvdg schreef:Maakt het nog wat uit of je de levertraan drinkt, of zijn capsules ook effectief?albion schreef:levertraan. Zeer gezond. En heel goed voor de botten. Zere knieën. Levertraan drinken ben je er zo vanaf.
ahhh, feestje! Leuk. Wij hebben volgende week twee verjaardagen.henriët schreef:voel me helemaal blij, morgen vieren we het feestje van ons prinsje, 4 jaar alweer!!
We hebben lampionnen, slingers, bordjes, bekers enz enz.. allemaal in dezelfde stijl, helemaal leuk!
En de cadeautjes liggen boven op de kast.. zooo leuk!
En nu maar hopen dat de regen of heel vroeg valt hier in Zeeland, of gewoon helemaal wegblijft!
Ik gun jullie van harte een droge dag, als de rest van het land dan maar wel veel regen krijgt.henriët schreef:voel me helemaal blij, morgen vieren we het feestje van ons prinsje, 4 jaar alweer!!
We hebben lampionnen, slingers, bordjes, bekers enz enz.. allemaal in dezelfde stijl, helemaal leuk!
En nu maar hopen dat de regen of heel vroeg valt hier in Zeeland, of gewoon helemaal wegblijft!
SPANNEND!!!!Ander schreef:ahhh, feestje! Leuk. Wij hebben volgende week twee verjaardagen.henriët schreef:voel me helemaal blij, morgen vieren we het feestje van ons prinsje, 4 jaar alweer!!
of misschien wel drie, wie weet.
ok, plaatselijk in Zld geen buijvdg schreef:Ik gun jullie van harte een droge dag, als de rest van het land dan maar wel veel regen krijgt.henriët schreef:voel me helemaal blij, morgen vieren we het feestje van ons prinsje, 4 jaar alweer!!
Maar of de Zeeuwse boeren daar nou zo blij mee zijn?
Uit hoeveel vierkante meters bestaat jullie tuin?henriët schreef:ok, plaatselijk in Zld geen buijvdg schreef:Ik gun jullie van harte een droge dag, als de rest van het land dan maar wel veel regen krijgt.henriët schreef:voel me helemaal blij, morgen vieren we het feestje van ons prinsje, 4 jaar alweer!!
Nou, ik heb altijd een kanjer van een tuin gewild...jvdg schreef:Uit hoeveel vierkante meters bestaat jullie tuin?henriët schreef:ok, plaatselijk in Zld geen buijvdg schreef:Ik gun jullie van harte een droge dag, als de rest van het land dan maar wel veel regen krijgt.henriët schreef:voel me helemaal blij, morgen vieren we het feestje van ons prinsje, 4 jaar alweer!!
Als ik de posts van Luther goed gelezen heb, zijn dat er nogal veel.
Tenzij Luther gewooon een luie werker is.![]()
jvdg zet nu z'n figuurlijke paraplu op.
Mooi, mocht het plaatselijk toch ook bij jullie regenen, jaag je Jean gewoon de bomen in om lakens te spannen (i.p.v. uit te delen).henriët schreef: Nou, ik heb altijd een kanjer van een tuin gewild...
maar het is gewoon een eensgezinswoningtuin, en dan van een hoekhuis, dus wel leuk.
Iig plaats voor trampoline, schommel (in de schuuropening) en een zandbak, dan nog een tuinset, een ' potterie' en we kunnen ook nog een zwembadje plaatsen..