Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
een ontsnapping aan de file, bij 35 graden. 

een uurtje eerder vrij 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Heerlijk hee!albion schreef:een uurtje eerder vrij

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
ja, dat is boffen! En de leerlingen waren uitgelaten! Een klas mist nu een Engelse rep!judith schreef:Heerlijk hee!albion schreef:een uurtje eerder vrij

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Sjonge; bij ons hebben de leerlingen al een week vakantie, en ik vanaf vanmiddag ook. Erg vroeg dit jaar, helaas.albion schreef:ja, dat is boffen! En de leerlingen waren uitgelaten! Een klas mist nu een Engelse rep!judith schreef:Heerlijk hee!albion schreef:een uurtje eerder vrij
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Sjonge; bij ons hebben de leerlingen al een week vakantie, en ik vanaf vanmiddag ook. Erg vroeg dit jaar, helaas.albion schreef:ja, dat is boffen! En de leerlingen waren uitgelaten! Een klas mist nu een Engelse rep!judith schreef:Heerlijk hee!albion schreef:een uurtje eerder vrij

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dan mist ie z'n airco lokaal.Orchidee schreef:hoezo helaas...

jvdg schreef:Dan mist ie z'n airco lokaal.Orchidee schreef:hoezo helaas...

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
een overhit gevoel, zou wel zo in t zwembadje willen duiken!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-vakantie, ZES weken lang
-een verbrande rug
-een verbrande rug
oooh, wij over 3 weken.. tot over 9 weken...........Ander schreef:-vakantie, ZES weken lang

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Tot ziens onderwijzer...Ander schreef:-vakantie, ZES weken lang
-een verbrande rug

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Glasvezel
Een lief kado'tje met de post gestuurd door een vriendin, alvast voor mijn verjaardag, dit heeft ze eerder verstuurd samen met 10 euro omdat ik om die atributen zat te springen en zij had ze over..... 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
verschillende dingen in de vakantie:
-o.a. een poloshirt
-wat boekjes bij VVV/boekhandel(nee een refo ben ik deze keer niet geweest)
-ook heel wat kilometers op de pedalen!!!
-o.a. een poloshirt
-wat boekjes bij VVV/boekhandel(nee een refo ben ik deze keer niet geweest)
-ook heel wat kilometers op de pedalen!!!