Gezellig!henriët schreef:vanavond onverwachts weer 2 koffiedrinkers...
dat heb je met familie op t dorp
wel supergezellig hoor!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een wasmachine
3 museumjaarkaarten besteld.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Mister schreef:Een wasmachine

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Paard en wagen ingeruild?jvdg schreef:automobiel

Yep, ben eindelijk aan een, uiteraard zwarte, T-Ford toe.Mister schreef:Paard en wagen ingeruild?jvdg schreef:automobiel
Laat je er ook iemand voor uit rennen met een vlaggetje?jvdg schreef:Yep, ben eindelijk aan een, uiteraard zwarte, T-Ford toe.Mister schreef:Paard en wagen ingeruild?jvdg schreef:automobiel
Dat vlaggetje heb ik wel (Fries).Mister schreef:Laat je er ook iemand voor uit rennen met een vlaggetje?jvdg schreef:Yep, ben eindelijk aan een, uiteraard zwarte, T-Ford toe.Mister schreef:Paard en wagen ingeruild?jvdg schreef:automobiel
Wil jij dan rennen?
Alvast 10 euro, opgestuurd door een vriendin voor mijn komende verjaardag op D.V. Zondag 4 juli . 

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
Bij deze temperaturen word je geacht een ander daarvoor te zoeken...jvdg schreef: Dat vlaggetje heb ik wel (Fries).
Wil jij dan rennen?

Het amerikaantje wordt DV dinsdag afgeleverd.Mister schreef:Bij deze temperaturen word je geacht een ander daarvoor te zoeken...jvdg schreef: Dat vlaggetje heb ik wel (Fries).
Wil jij dan rennen?
De "weerdeskundigen" denken dat vanaf zondag de temps redelijker worden, dus heb je nog wat voorbereidingstijd.
Een Amerikaan? Zo'n lekker grote deinende sloep? Met zo'n grote (there is no substitute for cubic inches) V8?jvdg schreef:Het amerikaantje wordt DV dinsdag afgeleverd.Mister schreef:Bij deze temperaturen word je geacht een ander daarvoor te zoeken...jvdg schreef: Dat vlaggetje heb ik wel (Fries).
Wil jij dan rennen?
De "weerdeskundigen" denken dat vanaf zondag de temps redelijker worden, dus heb je nog wat voorbereidingstijd.

Ik schreef "amerikaantje".Mister schreef:Een Amerikaan? Zo'n lekker grote deinende sloep? Met zo'n grote (there is no substitute for cubic inches) V8?jvdg schreef:Het amerikaantje wordt DV dinsdag afgeleverd.Mister schreef:Bij deze temperaturen word je geacht een ander daarvoor te zoeken...jvdg schreef: Dat vlaggetje heb ik wel (Fries).
Wil jij dan rennen?
De "weerdeskundigen" denken dat vanaf zondag de temps redelijker worden, dus heb je nog wat voorbereidingstijd.![]()
Geen sloep, geen deining, en er zijn niet heel veel cubic inches.
Ik had maar drie eisen: 1) Automaat; 2) Airco (gezien mijn gezondheid); 3) Ruimte voor een rollator.
Zo ben ik uitgekomen op een moderne T-Ford, waarmee de enige overeenkomst is dat ie zwart is.
linnenbroek
gestreept grijs-wit tricot jurkje (wordt tevens gebruikt als tuniek)
gestreept grijs-wit tricot jurkje (wordt tevens gebruikt als tuniek)