Help!!
Re: Help!!
Maar goed, het probleem is kennelijk opgelost: ze heeft weer wat gepost, zie ik. Wat was er nu aan de hand?
- JolandaOudshoorn
een trojaans geval die mij dwars lag. Paard is inmiddels geslacht en zijn gerookte vlee ligt in de winkel.Tiberius schreef:Maar goed, het probleem is kennelijk opgelost: ze heeft weer wat gepost, zie ik. Wat was er nu aan de hand?
Wat er aan de hand was... geen idee. Ik heb een heel handige man die het heeft opgelost, maar die had een drukke week, dus kon ik een paar dagen niet op RF.
Fijn dat jullie mij gemist hebben

Ik weet, mijn Verlosser leeft
En fijn dat je weer online bent.
ik dacht dat je gewoon geband wasJolandaOudshoorn schreef:een trojaans geval die mij dwars lag. Paard is inmiddels geslacht en zijn gerookte vlee ligt in de winkel.Tiberius schreef:Maar goed, het probleem is kennelijk opgelost: ze heeft weer wat gepost, zie ik. Wat was er nu aan de hand?
Wat er aan de hand was... geen idee. Ik heb een heel handige man die het heeft opgelost, maar die had een drukke week, dus kon ik een paar dagen niet op RF.
Fijn dat jullie mij gemist hebben![]()

helma schreef:ik dacht dat je gewoon geband wasJolandaOudshoorn schreef:een trojaans geval die mij dwars lag. Paard is inmiddels geslacht en zijn gerookte vlee ligt in de winkel.Tiberius schreef:Maar goed, het probleem is kennelijk opgelost: ze heeft weer wat gepost, zie ik. Wat was er nu aan de hand?

~~Soli Deo Gloria~~
Jolanda, geband...daar kan ik me eerlijk gezegd weinig bij voorstellenhelma schreef:ik dacht dat je gewoon geband wasJolandaOudshoorn schreef:een trojaans geval die mij dwars lag. Paard is inmiddels geslacht en zijn gerookte vlee ligt in de winkel.Tiberius schreef:Maar goed, het probleem is kennelijk opgelost: ze heeft weer wat gepost, zie ik. Wat was er nu aan de hand?

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
- Oude-Waarheid
Ha ha het is Helma weer gelukt Ochidee hapt maar om deze tijd is dat niet zo verwonderlijkOrchidee schreef:Jolanda, geband...daar kan ik me eerlijk gezegd weinig bij voorstellenhelma schreef:ik dacht dat je gewoon geband wasJolandaOudshoorn schreef:een trojaans geval die mij dwars lag. Paard is inmiddels geslacht en zijn gerookte vlee ligt in de winkel.Tiberius schreef:Maar goed, het probleem is kennelijk opgelost: ze heeft weer wat gepost, zie ik. Wat was er nu aan de hand?
als je honger of trek hebt

Oude-Waarheid schreef:Ha ha het is Helma weer gelukt Ochidee hapt maar om deze tijd is dat niet zo verwonderlijkOrchidee schreef:Jolanda, geband...daar kan ik me eerlijk gezegd weinig bij voorstellenhelma schreef:
ik dacht dat je gewoon geband was
als je honger of trek hebt

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ik wil een filmpje van ruim 23 mb uploaden, maar iedere uploadsite gooit mij eruit met een error. Wat kan er misgaan?
Te groot? Of je verbinding 'klapt eruit', lastig te zeggen. Probeer anders http://www.mediafire.com/Zita schreef:ik wil een filmpje van ruim 23 mb uploaden, maar iedere uploadsite gooit mij eruit met een error. Wat kan er misgaan?
Daar zit volgens mij een limiet op van 200 Mb, dus dan kan het daar i.i.g. niet aan liggen.
(Heb deze site trouwens nog enkel voor foto's gebruikt, weet niet hoe makkelijk die met video's is)
Dankje voor je tips. In razernij was ik rond half 1 afgehaakt, tot zuslief om kwart voor een allemaal vreugdekreten slaakte. Het filmpje stond op youtube. Geen idee waarom het eerst niet lukte. Nu kan ze toch een paard verkopen, hoopt ze.Jager schreef:Te groot? Of je verbinding 'klapt eruit', lastig te zeggen. Probeer anders http://www.mediafire.com/Zita schreef:ik wil een filmpje van ruim 23 mb uploaden, maar iedere uploadsite gooit mij eruit met een error. Wat kan er misgaan?
Daar zit volgens mij een limiet op van 200 Mb, dus dan kan het daar i.i.g. niet aan liggen.
(Heb deze site trouwens nog enkel voor foto's gebruikt, weet niet hoe makkelijk die met video's is)
- Oude-Waarheid
OP eens krijg ik geen geluid meer via mijn computter.
Merkte het al bij het opstarten (geen melodie) en nu bij een preek beluisteren ook niet.
Ben zelf erg ontechnisch kan iemand mijn zeggen wat daar de rede van kan zijn?
Verder werkt het nog wel gelukkig (met mijn lekenoog)
Vast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dirk
PS merkte het gisteren toen ik een video fragment wilde afspelen>
Merkte het al bij het opstarten (geen melodie) en nu bij een preek beluisteren ook niet.
Vast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dirk
Oude-Waarheid schreef:OP eens krijg ik geen geluid meer via mijn computter.
Vast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dirk

Wel vervelend zeg...
Succes er mee!
Schei uit, wij hadden dat ook. Heel irritant. Totdat ik op een dag 1 site bezocht, prekenregister of zo, en voila, orgelmuziek vulde de kamer.Orchidee schreef:Oude-Waarheid schreef:OP eens krijg ik geen geluid meer via mijn computter.
Vast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Dirk
PS merkte het gisteren toen ik een video fragment wilde afspelen>ook geen idee, maar er zal hier vast wel iemand zijn die je er mee kan helpen denk ik
Wel vervelend zeg...
Succes er mee!
Alleen op die site.
Mijn man heeft er alles aan gedaan, buurjongen is nogal into computers, maar ook die gaf het op.
De geluidskaart kan kapot zijn. Of de speakers.
Wij hebben uiteindelijk maar een nieuwe gekocht. Maar....... helemaal "schoongemaakt" en het geluid doet het weer, (hij staat nu boven)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon