lenen?Mara schreef:Wie heeft het boek van Franca Treur gelezen ? Wacht tot het in de bib is, om het nu zelf te kopen
Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen? [2]
Das aardig, maar te ver om over te gooien ?
Hoe vond jij het ? Ik wil graag een mening over een lezer, ipv een recensent (huh, wat een raar woord, maar ben ff te lui om op te zoeken
) maar je snapt het wel.

Hoe vond jij het ? Ik wil graag een mening over een lezer, ipv een recensent (huh, wat een raar woord, maar ben ff te lui om op te zoeken

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Een recensent is noodzakelijk een lezer.Mara schreef:Das aardig, maar te ver om over te gooien ?![]()
Hoe vond jij het ? Ik wil graag een mening over een lezer, ipv een recensent (huh, wat een raar woord, maar ben ff te lui om op te zoeken) maar je snapt het wel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Als je niet bereid bent om het betreffende topic te lezen, zou ik zeggen: laat het boekske maar staan.Mara schreef:Das aardig, maar te ver om over te gooien ?![]()
Hoe vond jij het ? Ik wil graag een mening over een lezer, ipv een recensent (huh, wat een raar woord, maar ben ff te lui om op te zoeken) maar je snapt het wel.
Je wordt er niet echt wijzer van, behalve dat je het zeeuwse plattelandsleven beter leert kennen.
dat ben ik dan weer met je oneens, maar die discussie hebben we geloof ik al in het betreffende topic gevoerd.jvdg schreef:Als je niet bereid bent om het betreffende topic te lezen, zou ik zeggen: laat het boekske maar staan.Mara schreef:Das aardig, maar te ver om over te gooien ?![]()
Je wordt er niet echt wijzer van, behalve dat je het zeeuwse plattelandsleven beter leert kennen.
Tip: neem de tijd om het topic wat hierover is, eens door te lezenMara schreef:Das aardig, maar te ver om over te gooien ?![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Thanks mensen, sorry, wist niet dat dit boek al behandeld wasOrchidee schreef:Tip: neem de tijd om het topic wat hierover is, eens door te lezenMara schreef:Das aardig, maar te ver om over te gooien ?![]()

Ik heb de reacties inmiddels gelezen, maar zie dat ik het beter toch zelf kan doen.
TEveel meningen

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Onderzoekt alle dingen...Mara schreef:Thanks mensen, sorry, wist niet dat dit boek al behandeld wasOrchidee schreef:Tip: neem de tijd om het topic wat hierover is, eens door te lezenMara schreef:Das aardig, maar te ver om over te gooien ?![]()
![]()
Ik heb de reacties inmiddels gelezen, maar zie dat ik het beter toch zelf kan doen.
TEveel meningen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
http://www.nancyrue.com/antoniaschoice.html
heftig boek
maar wel met een duidelijke heenwijzing naar de Grote Heelmeester. Door het hele boek heen.
heftig boek

maar wel met een duidelijke heenwijzing naar de Grote Heelmeester. Door het hele boek heen.
Staan mooie dingen in gezien je onderschrift?refo schreef:''Levend in het werk des Heeren", over ds HG Abma.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lees jij zo gemakkelijk een Engels boekhelma schreef:http://www.nancyrue.com/antoniaschoice.html
heftig boek![]()

- sweelinck 25
Beelden en schetsen uit de Kerkgeschiedenis van H.A. van der Mast
De Psalmen Davids, door C.H. Spurgeon
~~Soli Deo Gloria~~
ik lees graag Engels ja.gewoon met kinderboeken beginnen.Orchidee schreef:Lees jij zo gemakkelijk een Engels boekhelma schreef:http://www.nancyrue.com/antoniaschoice.html
heftig boek![]()
Engelse boeken zijn véél goedkoper.
helma schreef:ik lees graag Engels ja.gewoon met kinderboeken beginnen.Orchidee schreef:Lees jij zo gemakkelijk een Engels boekhelma schreef:http://www.nancyrue.com/antoniaschoice.html
heftig boek![]()
Engelse boeken zijn véél goedkoper.