Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
3 Autobahnvignetten voor CH.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Dan heb je er vast wel 1 overrefo schreef:3 Autobahnvignetten voor CH.

20 euro.
--------------
Vakantiefooitje nodig?refo schreef:20 euro.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat leukhelma schreef:wittebroodsmail

Ho eens. Ik moest er bij de ANWB-winkel 29 euro voor neerleggen, plus 0,95 cent administratiekosten. Dus Mister, sla je slag.refo schreef:20 euro.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Last van m'n rug 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Wat kan dat lang duren, zeg. Ik ben ergens tijdens die gladheid afgelopen winter gevallen. En nu nog kom ik af en toe als een oude dame overeind. [schot voor open doel] Dank u, ja, ik ben ook al redelijk bejaard.Ichtus schreef:Last van m'n rug
hier idem ditoZita schreef:Wat kan dat lang duren, zeg. Ik ben ergens tijdens die gladheid afgelopen winter gevallen. En nu nog kom ik af en toe als een oude dame overeind. [schot voor open doel] Dank u, ja, ik ben ook al redelijk bejaard.Ichtus schreef:Last van m'n rug
maar nu ik tegenwoordig 2 x in de week zwem merk ik eindelijk verbetering

ik sta ook twee keer in de week met mijn zwemtas in de aanslag. Maar dan gaat er in die laatste tien minuten voor vertrek altijd iets mis (zwembad gesloten, lichamelijke mankementen, geen transportmiddel, plotselinge enorme drukte, vergeten verplichtingen enzovoorts). Maar maandag ga ik echt.helma schreef:hier idem ditoZita schreef:Wat kan dat lang duren, zeg. Ik ben ergens tijdens die gladheid afgelopen winter gevallen. En nu nog kom ik af en toe als een oude dame overeind. [schot voor open doel] Dank u, ja, ik ben ook al redelijk bejaard.Ichtus schreef:Last van m'n rug
maar nu ik tegenwoordig 2 x in de week zwem merk ik eindelijk verbetering
's avonds heb ik ook nooit meer moed om te gaan
maar 's morgens om kwart over 8 vind ik het heerlijk!
helma schreef:'s avonds heb ik ook nooit meer moed om te gaan

Ik heb nooit de moed om naar het zwembad te gaan

Al zou het zeker goed voor mijn zeer gevoelige rug en bekken zijn...ik hou gewoon niet zo van zwemmen

Daarentegen gaan mijn dochters al jaaaaaaren, 2 x in de week 3 kwartier zwemmen, ze vinden het heerlijk!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Een neefje, vernoemd naar Jean en naar de vader van het neefje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Orchidee schreef:helma schreef:'s avonds heb ik ook nooit meer moed om te gaan
maar 's morgens om kwart over 8 vind ik het heerlijk!Mijn welgemeende complimenten!
Ik heb nooit de moed om naar het zwembad te gaan![]()
Al zou het zeker goed voor mijn zeer gevoelige rug en bekken zijn...ik hou gewoon niet zo van zwemmen![]()
Daarentegen gaan mijn dochters al jaaaaaaren, 2 x in de week 3 kwartier zwemmen, ze vinden het heerlijk!
heerlijk...dat zwemmen. Alleen balen dat ik gelijk last krijg van m'n oren. Dus mag ik niet meer zwemmen.

- Katharina van Bora
Tja, Orchidee, je moet je ook niet vergelijken met je dochters en ook niet op hun tempo willen zwemmen... maar gewoon je eigen tempo en dan beginnen met een half uur per week en dan langzaam opbouwen. Wanneer je dan gaat, maakt niet echt uit... ik ga (bijna) altijd op maandagavond, want dat is een avond dat ik meestal niet veel gepland heb staan.Orchidee schreef:helma schreef:'s avonds heb ik ook nooit meer moed om te gaan
maar 's morgens om kwart over 8 vind ik het heerlijk!Mijn welgemeende complimenten!
Ik heb nooit de moed om naar het zwembad te gaan![]()
Al zou het zeker goed voor mijn zeer gevoelige rug en bekken zijn...ik hou gewoon niet zo van zwemmen![]()
Ga het gewoon eens proberen: proeftijd 2 maanden!

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.