Op schrijffouten wordt niet geletJongere schreef:Heet het boek echt zo?aritha schreef:Hoe wordt ik een schrijver of dichter?
Geschreven door Lonneke van Asseldonk.

Op schrijffouten wordt niet geletJongere schreef:Heet het boek echt zo?aritha schreef:Hoe wordt ik een schrijver of dichter?
Geschreven door Lonneke van Asseldonk.
Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan?Lourens schreef:Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
of Eline Vere?henriët schreef:Van oude mensen, de dingen die voorbij gaan?Lourens schreef:Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
Een boek lezen, en de titel niet wetenLourens schreef:Een boek van Louis Couperus (Weet de titel zo niet)
Lees dan ook eens : Ontsnapt uit Auschwitz van Rudolph Vrba (zeer indrukwekkend)Jongere schreef:Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Indrukwekkend en aangrijpend, maar ook een plezier om te lezen.
Dat boek heb ik ook (gelezen).Jongere schreef:Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Prachtig boek. Lang geleden heb ik Dachau bezocht en dan spreekt het boek nog meer.jvdg schreef:Dat boek heb ik ook (gelezen).Jongere schreef:Hel en hemel van Dachau - ds. J. Overduin.
Wat mij opgevallen is, was de eenvoudige en onopgesmukte manier waarop hij zijn ervaringen heeft vastgelegd.
Ik heb alleen De nacht gelezen ...idd aangrijpend,Mara schreef:Elie Wiesel ! De nacht - dageraad - dag ! Trilogie. Ademloos uitgelezen, zeer aangrijpend. Wat kan die man schrijven.
Tiberius schreef:Vanavond komen ze.