Zozo. Dan kwalificeert ze ook niet meer voor bijstandsmoeder.Orchidee schreef:Maar dat krijgt ze dan al een paar jaar niet meer, want haar oudste is 23, en heeft tot haar 22e thuis gewoond, en haar jongste is 19, binnenkort 20..., heeft t/m haar 19e op school gezeten, en werkt nu af en toe voor een uitzendburo, en gaat binnenkort samenwonen met haar vriendrefo schreef:Neu. Maar dat is dan ook niet meer nodig. Dan vervalt kinderbijslag en kindgebonden budget (of hoe heet dat? Ik ben daar te rijk voor).Orchidee schreef:1 kind is sinds kort het huis uit en de volgende gaat over een paar weken...refo schreef:
Volgens Elsevier heeft ze iedere maand 1800 euro netto.
Zou ze dit bedrag dan ook krijgen als alleenstaande?
Je zou je verbazen wat een geld daar maandelijks binnenkomt.
Dat is ze overigens gegund, hoor, maar voor ik een oordeel uitspreek over een bepaalde situatie, wil ik eerst de belastingaangifte zien.
Dat geldt dan zowel voor de vermeende bijstandsmoeder, als voor het 'geboefte' dat in twee auto's rijdt. Want dat valt nogal eens tegen naar de andere kant.
Let er dus op dat ik niets ten voor of nadele van iemand zeg. Ik weet alleen dat je soms denkt dat iemand erg arm is, terwijl dat helemaal niet zo is, en rijk lijkt, maar dat ook niet is.