Verbieden die dingenrefo schreef:
Je wordt wel hoorndol van die vuvuzela's.

Verleden week ging hier de avondvierdaagse langs...1 avond achter ons, en 1 avond vóór ons huis langs, en de helft liep ook te blazen

Het is hier trouwens ook wel erg stil

Verbieden die dingenrefo schreef:
nou, inderdaad, het lijkt wel of er een legioen bijen aan zoemen is.....Orchidee schreef:Verbieden die dingenrefo schreef:
Je wordt wel hoorndol van die vuvuzela's.![]()
Verleden week ging hier de avondvierdaagse langs...1 avond achter ons, en 1 avond vóór ons huis langs, en de helft liep ook te blazen
Voor NL, terwijl ze nog niet gescoord hebben.JolandaOudshoorn schreef:nou, inderdaad, het lijkt wel of er een legioen bijen aan zoemen is.....Orchidee schreef:Verbieden die dingenrefo schreef:
Trouwens, het is 1-0
Inderdaad. Die dingen zorgen niet echt voor een sfeer van aanbidding...refo schreef:Met aanbidden heeft het hier niet zoveel te maken.
Viel nog best mee, alleen bij het oranje-café stond het boordevol met fietsen en in de wijk was het best wel rustig. Ik verbaas me wel over het feit dat basisscholen(en dat soms ook van het behoorlijke christelijke signatuur) met de hele klas gaan kijken, dan voed je ze toch op voor Oranje(=afgod).Tiberius schreef:Ik denk dat je je zal verbazen.Gijs83 schreef:behalve jij zeker? Nou ik ga zo m'n postronde doen! Eens even kijken wie er in de postwijk allemaal 'oranjegek' zijn. Lijkt me wel interessant.refo schreef:Het begint hier lekker rustig te worden.
Iedereen gaat naar huis.....
eigen doel hoorde ik , maar wel raar gegaan. Ze hebben daarom wel eens een speler vermoord meen ik.refo schreef:Voor NL, terwijl ze nog niet gescoord hebben.JolandaOudshoorn schreef:nou, inderdaad, het lijkt wel of er een legioen bijen aan zoemen is.....Orchidee schreef:Verbieden die dingenrefo schreef:
Trouwens, het is 1-0
Hoe komt het dat ze er bij jullie zo mee bezig, dat houd je ze geloof ik ook niet voor, ze nemen blijkbaar heel snel wat over...helma schreef:komt net mijn dochtertje (6) thuis van school: Mam, de vlag uit! Ons land heeft gewonnen; Hup Holland Hup!
ze is nu erg boos....
Deze eindeloze en inmiddels inhoudsloze anti-voetbaldiscussie is eigenlijk ook een vorm van gekte.Gijs83 schreef:Hoe komt het dat ze er bij jullie zo mee bezig, dat houd je ze geloof ik ook niet voor, ze nemen blijkbaar heel snel wat over...
Iets met zuigkracht van de wereld, Gijs.Gijs83 schreef:Hoe komt het dat ze er bij jullie zo mee bezig, dat houd je ze geloof ik ook niet voor, ze nemen blijkbaar heel snel wat over...helma schreef:komt net mijn dochtertje (6) thuis van school: Mam, de vlag uit! Ons land heeft gewonnen; Hup Holland Hup!
ze is nu erg boos....
helma schreef:komt net mijn dochtertje (6) thuis van school: Mam, de vlag uit! Ons land heeft gewonnen; Hup Holland Hup!
ze is nu erg boos....
wij hebben er hier ook hartelijk om gelachen; ze liep echt al met de vlaggestok te zeulen naar de voordeurTerri schreef:helma schreef:komt net mijn dochtertje (6) thuis van school: Mam, de vlag uit! Ons land heeft gewonnen; Hup Holland Hup!
ze is nu erg boos....![]()
ik vind dit ondanks alle gekte wel humor. Zo heerlijk kinderlijk.