Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanmorgen heel de ochtend liggen slapen.
Vanmi kwam r niet zo veel uit mn handen,
fijn met Jean en Jetje een end gelopen, ons prinsje was bij zijn stoere schat van een opa:)
en vanavond nog ff bij mn zusje op ziekenbezoek geweest
Vanmi kwam r niet zo veel uit mn handen,
fijn met Jean en Jetje een end gelopen, ons prinsje was bij zijn stoere schat van een opa:)
en vanavond nog ff bij mn zusje op ziekenbezoek geweest
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
vandaag gewerkt heeel veel verhalen aangehoord en geprobeert liefde en aandacht te geven! vanavond heb ik heeerlijke boodschappen gekocht voor morgen. eigenlijk ist allemaal lekkers geworden, heel slecht natuurlijk, maar kmag nog niet iedere dag eten voor swee klaarmaken! en dan verwen ik um nu maar extra 
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
super!ber10e schreef:vandaag gewerkt heeel veel verhalen aangehoord en geprobeert liefde en aandacht te geven! vanavond heb ik heeerlijke boodschappen gekocht voor morgen. eigenlijk ist allemaal lekkers geworden, heel slecht natuurlijk, maar kmag nog niet iedere dag eten voor swee klaarmaken! en dan verwen ik um nu maar extra
geniet van elkaar en maak wat leuks van t eten.
(ijs met slagroom in hartjesvorm
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
hihi dat wordt dan milkshake met een slagroom smaakje want we gaan het bij de grevelingen opeten en et staat een hele dag in de autohenriët schreef:super!ber10e schreef:vandaag gewerkt heeel veel verhalen aangehoord en geprobeert liefde en aandacht te geven! vanavond heb ik heeerlijke boodschappen gekocht voor morgen. eigenlijk ist allemaal lekkers geworden, heel slecht natuurlijk, maar kmag nog niet iedere dag eten voor swee klaarmaken! en dan verwen ik um nu maar extra
(ijs met slagroom in hartjesvorm)
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Uhm, hoe laat ga je.. want wij gaan waarschijnlijk nog wandelen daar:):)ber10e schreef:hihi dat wordt dan milkshake met een slagroom smaakje want we gaan het bij de grevelingen opeten en et staat een hele dag in de autohenriët schreef:super!ber10e schreef:vandaag gewerkt heeel veel verhalen aangehoord en geprobeert liefde en aandacht te geven! vanavond heb ik heeerlijke boodschappen gekocht voor morgen. eigenlijk ist allemaal lekkers geworden, heel slecht natuurlijk, maar kmag nog niet iedere dag eten voor swee klaarmaken! en dan verwen ik um nu maar extra
(ijs met slagroom in hartjesvorm)
Nee dat viel mee, gelukkig!Bonny schreef:Of je hoestsoloGijs83 schreef:orgelsolo zul je bedoelen?Hendrikus schreef: en je solo staat er ook goed op?![]()
Jan Quintus heeft mij niet gevraagd. Er waren wel mannen die bovenstem zongen...Hendrikus schreef: nee, je ging toch solo zingen?
Het moest verboden wordenGijs83 schreef:Jan Quintus heeft mij niet gevraagd. Er waren wel mannen die bovenstem zongen...Hendrikus schreef: nee, je ging toch solo zingen?
~~Soli Deo Gloria~~
Wat: 1e of laatste zin?Hendrikus schreef:Het moest verboden wordenGijs83 schreef:Jan Quintus heeft mij niet gevraagd. Er waren wel mannen die bovenstem zongen...Hendrikus schreef: nee, je ging toch solo zingen?
Dan zou hier bij mij in de buurt een heel koor opgeheven kunnen wordenHendrikus schreef:Het moest verboden wordenGijs83 schreef:Jan Quintus heeft mij niet gevraagd. Er waren wel mannen die bovenstem zongen...Hendrikus schreef: nee, je ging toch solo zingen?
Laat ze het maar niet horen, of meelezen
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De bovenstem; waar komt dat vandaan en hoe leer je dat?Hendrikus schreef:Het moest verboden wordenGijs83 schreef:Jan Quintus heeft mij niet gevraagd. Er waren wel mannen die bovenstem zongen...Hendrikus schreef: nee, je ging toch solo zingen?
Is daar muziek van op noten of gaat dat "op gevoel" of misschien een handigheidje
Oh help, ik kijk naar de titel van dit topic en bemerk dat ik weer een "off topic vraag stel".
Waarom zou je "de" bovenstem willen leren? ("De" bovenstem bestaat niet, vandaar de aanhalingstekens.)Terri schreef:De bovenstem; waar komt dat vandaan en hoe leer je dat?Hendrikus schreef:Het moest verboden wordenGijs83 schreef:Jan Quintus heeft mij niet gevraagd. Er waren wel mannen die bovenstem zongen...Hendrikus schreef: nee, je ging toch solo zingen?
Is daar muziek van op noten of gaat dat "op gevoel" of misschien een handigheidje![]()
Oh help, ik kijk naar de titel van dit topic en bemerk dat ik weer een "off topic vraag stel".
Als je de zoekfunctie van het forum gebruikt, kom je via de zoekterm bovenstem wel het een en ander tegen wat antwoord geeft op je vragen.
~~Soli Deo Gloria~~
k ben nu aan het huishouden (ja ja, de wasmachine draait)
werken van 10 - half 3
werken van 10 - half 3
Nu even werken en een zaak afronden.
Hierna overuren opnemen en lekker naar huis.
Daar wat huishoudelijke taken doen en uiteraard voetbal kijken.
Hierna overuren opnemen en lekker naar huis.
Daar wat huishoudelijke taken doen en uiteraard voetbal kijken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
dat heb je dan goed uitgekient