Preken beluisteren op internet
Re: Preken beluisteren op internet
Zojuist ook van Ds. L. Terlouw preken op PrekenWeb geplaatst : http://tinyurl.com/dsterlouw
Hartelijk dank hiervoor! Enig idee wanneer de rest erop komt?PrekenWeb schreef:Leerzame serie : "Christelijke toekomstverwachting" van Ds. C.G. Vreugdenhil
http://tinyurl.com/PWlezing
De eerste vier lezingen zijn geplaatst en er zullen er nog een aantal volgen.

www.psalmenzingen.nl: 150 psalmen in de berijming-1773.
Upquark schreef:Hartelijk dank hiervoor! Enig idee wanneer de rest erop komt?PrekenWeb schreef:Leerzame serie : "Christelijke toekomstverwachting" van Ds. C.G. Vreugdenhil
http://tinyurl.com/PWlezing
De eerste vier lezingen zijn geplaatst en er zullen er nog een aantal volgen.
Als ze gehouden zijn

Zaterdagavond heeft Ds A.T. Vergunst een lezing gehouden voor jongeren :"Bekeren en geloven" PrekenWeb.nl Aanbevolen (ook voor volwassenen) !
Nieuw op PrekenWeb : Met enige regelmaat hopen we aansprekende en leerzame citaten te plaatsen van predikanten of theologen vanuit de (nadere) reformatie of de puriteinse traditie.
Nieuw op PrekenWeb : Met enige regelmaat hopen we aansprekende en leerzame citaten te plaatsen van predikanten of theologen vanuit de (nadere) reformatie of de puriteinse traditie.
Ik kan er niets aan doen, maar de preken op prekenweb zijn wel een beetje eenzijdig.PrekenWeb schreef:Zojuist ook van Ds. L. Terlouw preken op PrekenWeb geplaatst : http://tinyurl.com/dsterlouw
Predikanten van de rechterzijde van de Gereformeerde Gemeenten zijn er zeldzaam.
Het is de grote middenstroom,aangevuld met de linkerflank.
Jammer.
Ik zou aanraden om het geheel van de Gereformeerde Gemeenten tot haar recht te doen komen
door ook preken te plaatsen van bijvoorbeeld:
Ds. P. Blok, ds. M. Blok, ds. W.C.Lamain, Ds. E.Venema, Ds. J.Mol, ds.J.Mijnders, ds. A.Bregman,
ds.C.A.van Dieren, ds.G.M. de Leeuw,ds.G. Mouw en wat dies meer zij...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Dat bepaalde predikanten er niet op staan, ligt niet aan Prekenweb. Als jouw dominee kennelijk geen toestemming geeft voor het plaatsen van zijn preken op internet, moet je daar Prekenweb niet op aankijken, maar moet je aan de Bleekstraat zijn.-DIA- schreef:Ik kan er niets aan doen, maar de preken op prekenweb zijn wel een beetje eenzijdig.PrekenWeb schreef:Zojuist ook van Ds. L. Terlouw preken op PrekenWeb geplaatst : http://tinyurl.com/dsterlouw
Predikanten van de rechterzijde van de Gereformeerde Gemeenten zijn er zeldzaam.
Het is de grote middenstroom,aangevuld met de linkerflank.
Jammer.
Ik zou aanraden om het geheel van de Gereformeerde Gemeenten tot haar recht te doen komen
door ook preken te plaatsen van bijvoorbeeld:
Ds. P. Blok, ds. M. Blok, ds. W.C.Lamain, Ds. E.Venema, Ds. J.Mol, ds.J.Mijnders, ds. A.Bregman,
ds.C.A.van Dieren, ds.G.M. de Leeuw,ds.G. Mouw en wat dies meer zij...
~~Soli Deo Gloria~~
De bevestigingsdienst door Ds J.S. van der Net en de intrededienst van Ds. J. IJsselstein zijn via PrekenWeb.nl na te luisteren.
-
vraagje:
wie weet waar ik nr. 4 van de bijbellezingen van ds. C.A. van Dieren over de tabernakel kan vinden ??
ik ben de hele serie aan het downloaden van de website De Woeste Weg, maar deze mis ik juist....
wie weet waar ik nr. 4 van de bijbellezingen van ds. C.A. van Dieren over de tabernakel kan vinden ??
ik ben de hele serie aan het downloaden van de website De Woeste Weg, maar deze mis ik juist....
Je kan een CD (of ook nog een cassettebandje) beststellen bij degene die elke dienst opneemt...countryrose schreef:vraagje:
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
-
niet echt de slimste oplossing als je overzee woont, denk ik...
Nu live op Ref dag : http://kerkplein.refdag.nl/kerkplein/ke ... t_1_484144
Nu is Ds Visscher aan het woord.
Nu is Ds Visscher aan het woord.
Komen de andere preken van Ds Ijsselstein, die hij in de loop van de jaren gehouden hebt, ook op prekenweb?PrekenWeb schreef:De bevestigingsdienst door Ds J.S. van der Net en de intrededienst van Ds. J. IJsselstein zijn via PrekenWeb.nl na te luisteren.
fan van Ds.IJsselstein ofzo?BJD schreef:Komen de andere preken van Ds Ijsselstein, die hij in de loop van de jaren gehouden hebt, ook op prekenweb?PrekenWeb schreef:De bevestigingsdienst door Ds J.S. van der Net en de intrededienst van Ds. J. IJsselstein zijn via PrekenWeb.nl na te luisteren.
Wat is dit nou voor rare vraag Gijs?Gijs83 schreef:fan van Ds.IJsselstein ofzo?BJD schreef:Komen de andere preken van Ds Ijsselstein, die hij in de loop van de jaren gehouden hebt, ook op prekenweb?PrekenWeb schreef:De bevestigingsdienst door Ds J.S. van der Net en de intrededienst van Ds. J. IJsselstein zijn via PrekenWeb.nl na te luisteren.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Wat is dit nou voor rare vraag Gijs?Gijs83 schreef:fan van Ds.IJsselstein ofzo?BJD schreef:Komen de andere preken van Ds Ijsselstein, die hij in de loop van de jaren gehouden hebt, ook op prekenweb?PrekenWeb schreef:De bevestigingsdienst door Ds J.S. van der Net en de intrededienst van Ds. J. IJsselstein zijn via PrekenWeb.nl na te luisteren.

Maar ik moet zeggen.. fan vind ik een rare naam.. maar ik luister graag naar hem.