'n Beetje off topic, maar vraagt iemand zich hier weleens af waarom veel van al deze regeltjes alleen op vrouwen van toepassing zijn, en de mannen buiten schot blijven?jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.
Kleding als bedekking
-
Re: Kleding als bedekking
Ja.jan33willem schreef:'n Beetje off topic, maar vraagt iemand zich hier weleens af waarom veel van al deze regeltjes alleen op vrouwen van toepassing zijn, en de mannen buiten schot blijven?jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.
-
Mooi zo! Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.jvdg schreef:Ja.jan33willem schreef:'n Beetje off topic, maar vraagt iemand zich hier weleens af waarom veel van al deze regeltjes alleen op vrouwen van toepassing zijn, en de mannen buiten schot blijven?jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.
Wat zijn we heerlijk inhoudelijk bezig hè.jan33willem schreef:Mooi zo! Dan kan ik met een gerust hart gaan slapen.jvdg schreef:Ja.jan33willem schreef:'n Beetje off topic, maar vraagt iemand zich hier weleens af waarom veel van al deze regeltjes alleen op vrouwen van toepassing zijn, en de mannen buiten schot blijven?jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.

Welterusten!
- JolandaOudshoorn
wat wereldgelijkvormig zeg....ber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
Een doopjurk kan ook gewoon een traditie binnen een familie zijn. Ik kreeg de doopjurk van mn ouders voor onze oudste. Dan is het gewoon een mooi iets om dat bij elk kind te doen.
Overigens vind ik een doopjurk voor een jongen helemaal niet nodig, maar dat is weer een heel andere discussie.
Ik las in een posting ook over modegril legging..
tja.. lastig voor de refo's..
nieuwe modegril wordt: meeeeega lange rokken...
dus ja...

Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Barmhartigheid
Oh ja, ook helemaal mijn ding!!! (Zijn wij ook eens hipber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
Een doopjurk kan ook gewoon een traditie binnen een familie zijn. Ik kreeg de doopjurk van mn ouders voor onze oudste. Dan is het gewoon een mooi iets om dat bij elk kind te doen.
Overigens vind ik een doopjurk voor een jongen helemaal niet nodig, maar dat is weer een heel andere discussie.
dus ja...

Zullen we lekker gaan winkelen in Barneveld met Sweelinck en Caprice? Gaan we eerst naar gebr. Koster, daar blijven de mannen voorlopig wel zoet samen

Gaat helemaal goed komen!

Ik ken Uw gunst, ik ken Uw trouw hieraan, Dat zich mijn vijand niet
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Beroemen zal, noch ik te gronde gaan; Wijl gij mij bijstand biedt,
Mij onderhoudt in mijn oprechtigheid, en, voor Uw aangezicht,
Met teed're zorg en trouwe hulp, geleidt naar 't eeuwig zalig licht
Moet je daar voor naar BarneveldBarmhartigheid schreef:Oh ja, ook helemaal mijn ding!!! (Zijn wij ook eens hipber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
dus ja...)
Zullen we lekker gaan winkelen in Barneveld met Sweelinck en Caprice? Gaan we eerst naar gebr. Koster, daar blijven de mannen voorlopig wel zoet samendan hebben wij alle tijd om heerlijk op superlange-rokkenjacht te gaan

Alleen maar superdure zaken

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.
Waarom?JolandaOudshoorn schreef:wat wereldgelijkvormig zeg....ber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
dus ja...![]()
Nou, zeur dan ook niet over leggings enzo 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Mij kun je ook wel even bij Gebr.Koster 'neerzetten'!Barmhartigheid schreef:Oh ja, ook helemaal mijn ding!!! (Zijn wij ook eens hipber10e schreef:oooo wat heeeerlijk weer lange rokken!! tis helemaal mijn ding!!henriët schreef:Er zijn al meerdere discussies geweest over het (laten) dragen van een doopjurk, ( vaak in relatie met een witte trouwjurk)
dus ja...)
Zullen we lekker gaan winkelen in Barneveld met Sweelinck en Caprice? Gaan we eerst naar gebr. Koster, daar blijven de mannen voorlopig wel zoet samendan hebben wij alle tijd om heerlijk op superlange-rokkenjacht te gaan
Smaken verschillen...en eenvoud siert de mens...Gijs83 schreef:Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Wat zijn jullie allemaal "dure" mensen zegGijs83 schreef:
Mij kun je ook wel even bij Gebr.Koster 'neerzetten'!

Wil niet zeggen dat ik dan persé wat koop.Orchidee schreef:Wat zijn jullie allemaal "dure" mensen zegGijs83 schreef:
Mij kun je ook wel even bij Gebr.Koster 'neerzetten'!
- Bonny
- Contacteer:
Nou ja zeg!?!?!?!Gijs83 schreef:Dat denk ik ook vaak, als vrouw moet je veel moeilijker keuzes maken t.a.v.kleding, maar een vrouw mag er van mij ook wel weer meer werk van maken(om er mooi uit te zien).jvdg schreef:Pffffff......... Wat ben ik blij dat ik van de mannelijke kunne ben.

The Groom's still waiting at the altar