Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
vanavond heb ik een visum aangevraagd, uitslagen gekeken, een rok genaaid (en van schrik zowat een mondvol spelden doorgeslikt) (overigens is de rok grijs met oranje accenten, het blijkt zowaar symbolisch te zijn), de vakantievierende familie in het buitenland op de hoogte gehouden en nu zit ik te twijfelen of ik ga slapen of nog maar een tijdje verder kijk.
Je kan hier wel een paar bomen komen halen!!fluitje schreef:Vandaag een lekkere vrije dag. Thuis was gerommeld en vanmiddag even naar tuincentrum.
Wat ideetjes opgedaan om een vaste zonneluifel te bouwen van hout.
Nu nog op zoek naar betaalbaar goed hout en een goede tekening maken.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Zita schreef:vanavond heb ik een visum aangevraagd, uitslagen gekeken, een rok genaaid (en van schrik zowat een mondvol spelden doorgeslikt) (overigens is de rok grijs met oranje accenten, het blijkt zowaar symbolisch te zijn), de vakantievierende familie in het buitenland op de hoogte gehouden en nu zit ik te twijfelen of ik ga slapen of nog maar een tijdje verder kijk.
Ik begrijp dat je nog een tijdje verder gekeken hebt. (bij 51%)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- JolandaOudshoorn
fluitje schreef:Vandaag een vrije dag genomen.
Door omstandigheden ben ik vanavond verhinderd om naar de dienst en receptie in Waarder te gaan.
Dus wat dan gedaan: even een bestelde wasdroger voor mijn vrouw gehaald.
Uiteraard hebben we gestemd.
Verder maar de tijd nuttig doorgebracht....... we zijn klaar voor het WK

Ik weet, mijn Verlosser leeft
tot 2.00 uur. 'k Had nog wel langer gewild, want het was er spannend, maar dan zou er vandaag zo weinig uit m'n handen komen.albion schreef:Zita schreef:vanavond heb ik een visum aangevraagd, uitslagen gekeken, een rok genaaid (en van schrik zowat een mondvol spelden doorgeslikt) (overigens is de rok grijs met oranje accenten, het blijkt zowaar symbolisch te zijn), de vakantievierende familie in het buitenland op de hoogte gehouden en nu zit ik te twijfelen of ik ga slapen of nog maar een tijdje verder kijk.
Ik begrijp dat je nog een tijdje verder gekeken hebt. (bij 51%)
Zeker bij je overburen?fluitje schreef:Vandaag een vrije dag genomen.
Door omstandigheden ben ik vanavond verhinderd om naar de dienst en receptie in Waarder te gaan.
Dus wat dan gedaan: even een bestelde wasdroger voor mijn vrouw gehaald.
Uiteraard hebben we gestemd.
Verder maar de tijd nuttig doorgebracht....... we zijn klaar voor het WK
Het was leuk. Er is een CD-opname gemaakt door Jan Quintus Zwart, dus kuchen moest zoveel mogelijk vermeden worden en mobieltjes helemaal uit. Wanneer er weer gekucht mocht worden werd daar ook driftig gebruik van gemaakt!!! Soms ging het niet helemaal naar wens en moesten we (gedeeltelijk) opnieuw, maar over algemeen konden we goed zingen volgens Jan Quintus.Gijs83 schreef:Vanavond naar een mannenzangavond...
Er waren ook een aantal vrouwen, die mochten uiteraard niet meezingen. Jan Quintus: ik hoop dat ik de Hoge Raad niet aan de broek krijg! Het idee van een mannenzang is jaren geleden ontstaan in Katwijk, daar zingen ze dan met een volle Nieuwe Kerk! Jan Quintus heeft nu zelf 4 keer in Kampen gedaan(geweldige akoestiek, maar wel meer oppassen met kuchen e.d. tijdens een CD-opname), nu voor de 2e keer in Rijssen. Er is een Betuwse mannenzang geweest en had een aanvraag liggen voor Kapelle-Biezelinge. Dus hij werd net zo'n rondreizende 'mannenzangdirigent' zoals hij dat zelf uitdrukte!
en je solo staat er ook goed op?Gijs83 schreef:Het was leuk. Er is een CD-opname gemaakt door Jan Quintus Zwart, dus kuchen moest zoveel mogelijk vermeden worden en mobieltjes helemaal uit. Wanneer er weer gekucht mocht worden werd daar ook driftig gebruik van gemaakt!!! Soms ging het niet helemaal naar wens en moesten we (gedeeltelijk) opnieuw, maar over algemeen konden we goed zingen volgens Jan Quintus.Gijs83 schreef:Vanavond naar een mannenzangavond...
Er waren ook een aantal vrouwen, die mochten uiteraard niet meezingen. Jan Quintus: ik hoop dat ik de Hoge Raad niet aan de broek krijg! Het idee van een mannenzang is jaren geleden ontstaan in Katwijk, daar zingen ze dan met een volle Nieuwe Kerk! Jan Quintus heeft nu zelf 4 keer in Kampen gedaan(geweldige akoestiek, maar wel meer oppassen met kuchen e.d. tijdens een CD-opname), nu voor de 2e keer in Rijssen. Er is een Betuwse mannenzang geweest en had een aanvraag liggen voor Kapelle-Biezelinge. Dus hij werd net zo'n rondreizende 'mannenzangdirigent' zoals hij dat zelf uitdrukte!
~~Soli Deo Gloria~~
orgelsolo zul je bedoelen?Hendrikus schreef:en je solo staat er ook goed op?Gijs83 schreef:Het was leuk. Er is een CD-opname gemaakt door Jan Quintus Zwart, dus kuchen moest zoveel mogelijk vermeden worden en mobieltjes helemaal uit. Wanneer er weer gekucht mocht worden werd daar ook driftig gebruik van gemaakt!!! Soms ging het niet helemaal naar wens en moesten we (gedeeltelijk) opnieuw, maar over algemeen konden we goed zingen volgens Jan Quintus.Gijs83 schreef:Vanavond naar een mannenzangavond...
nee, je ging toch solo zingen?Gijs83 schreef:orgelsolo zul je bedoelen?Hendrikus schreef:en je solo staat er ook goed op?Gijs83 schreef:Het was leuk. Er is een CD-opname gemaakt door Jan Quintus Zwart, dus kuchen moest zoveel mogelijk vermeden worden en mobieltjes helemaal uit. Wanneer er weer gekucht mocht worden werd daar ook driftig gebruik van gemaakt!!! Soms ging het niet helemaal naar wens en moesten we (gedeeltelijk) opnieuw, maar over algemeen konden we goed zingen volgens Jan Quintus.Gijs83 schreef:Vanavond naar een mannenzangavond...

~~Soli Deo Gloria~~
- Bonny
- Contacteer:
Of je hoestsoloGijs83 schreef:orgelsolo zul je bedoelen?Hendrikus schreef:en je solo staat er ook goed op?Gijs83 schreef:Het was leuk. Er is een CD-opname gemaakt door Jan Quintus Zwart, dus kuchen moest zoveel mogelijk vermeden worden en mobieltjes helemaal uit. Wanneer er weer gekucht mocht worden werd daar ook driftig gebruik van gemaakt!!! Soms ging het niet helemaal naar wens en moesten we (gedeeltelijk) opnieuw, maar over algemeen konden we goed zingen volgens Jan Quintus.Gijs83 schreef:Vanavond naar een mannenzangavond...

The Groom's still waiting at the altar
- JolandaOudshoorn
beginnen met het schrijven van een artikel over de maatschappelijke stage voor het plaatselijk kerkblad.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
ik zit me af te vragen of het plezierig is voor een vakantievierende ma als bij terugkomst de keuken en badkamer geboend zijn. Aangezien ze morgen terugkomt en beide ruimten enigszins niet heel erg schoon zijn, kan ik niet al te lang meer overwegen 

Dat zal ze zeer op prijs stellenZita schreef:ik zit me af te vragen of het plezierig is voor een vakantievierende ma als bij terugkomst de keuken en badkamer geboend zijn. Aangezien ze morgen terugkomt en beide ruimten enigszins niet heel erg schoon zijn, kan ik niet al te lang meer overwegen

Ik ga mezelf maar na

Succes!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zo, eerste wedstrijd is bekeken.
Nog 63 te gaan.
Nog 63 te gaan.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!