Erg mooie dag gehad! 's-morgens en 's-middags verliep alles vlekkeloos op tijd, 's-avonds liep het buffet iets uit, dus was half 1 eer we thuis waren. Zijn best mooie stukken daar. Veel foto's gemaakt o.a. vd kerk van de Ger.Gem. in Nisse. Ook zijn we inmiddels achter de nieuwe naam van onze organisatie, die moet nog verder uitgewerkt worden, maar de reacties die ik gehoord waren louter positief!Hendrikus schreef:Beste vrienden uit Zeeland: wees gewaarschuwd!Gijs83 schreef:Morgen personeels-uitje met het de collega's van het re-integratiebureau. Regio Zuid-West(zeg maar Zeeland) organiseert het, dus we gaan naar Zeeland. Dat wordt dus vroeg uit de veren. Kwart voor zeven rijd mijn taxi voor en ik mag ik geluk hebben als ik voor middernacht thuis ben! We gaan naar Nisse en Kwadendamme. In Nisse bezoeken we een bakkerij- en theetuin, Jikkemiene genaamd. Daar in de buurt is ook een werk-/leerboerderij. We lopen een knapzakroute. We bezoeken ook nog een vlindertuin.
Gijs, veel plezier. Je hebt ongetwijfeld mooi weer!
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
In die vlindertuin?Gijs83 schreef:Zijn best mooie stukken daar.
- MarthaMartha
Tiberius schreef:In die vlindertuin?Gijs83 schreef:Zijn best mooie stukken daar.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen huis bezichtigd, vanmiddag en vanav werken, tegen 9 uur thuis komen en dan gauw m'n bed in, want morgen heb 'k weer vroege dienst..
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vandaag een lekkere vrije dag. Thuis was gerommeld en vanmiddag even naar tuincentrum.
Wat ideetjes opgedaan om een vaste zonneluifel te bouwen van hout.
Nu nog op zoek naar betaalbaar goed hout en een goede tekening maken.
Wat ideetjes opgedaan om een vaste zonneluifel te bouwen van hout.
Nu nog op zoek naar betaalbaar goed hout en een goede tekening maken.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Nee, in die omgeving waar we gewandeld hebben. Als je over een dijk omzoomd met hoge bomen en langs een 'weel'(watertje) komt en langs heggenlandschap dan vind ik dat wel mooi. Ook Nisse is een schattig dorpje!Tiberius schreef:In die vlindertuin?Gijs83 schreef:Zijn best mooie stukken daar.
Post lopen, het zit er nu droog uit dus ik stap zo maar eens op m'n fiets.
- JolandaOudshoorn
Eerst de kinderen naar school brengen. De oudste gaat op schoolreis, dus daar de bus met kinderen uitzwaaien. Hopenlijk komen ze vanmiddag om 17.00 weer veilig terug.
Vanmiddag heeft mijn dochter een kinderfeestje tot 18.00.
Om 18.00 zelf vertrekken richting Waarder voor de kerkdienst en receptie van MM en Demo.
Druk schema dus met weinig kinderen
Vanmiddag heeft mijn dochter een kinderfeestje tot 18.00.
Om 18.00 zelf vertrekken richting Waarder voor de kerkdienst en receptie van MM en Demo.
Druk schema dus met weinig kinderen

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanochtend grote schoonmaak in de bijkeuken:)
vanmiddag stemmen, de kids willen altijd graag mee;)
daarna naar de bakker die een feestje geeft, kids mogen van alles maken enz enz.
en daarna naar MM/ Demo
(hopelijk vanmi ff een halfuurtje plat)
daarna naar de bakker die een feestje geeft, kids mogen van alles maken enz enz.
en daarna naar MM/ Demo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
m'n kerk op facebook zetten
Vanavond naar een mannenzangavond...
Vandaag een vrije dag genomen.
Door omstandigheden ben ik vanavond verhinderd om naar de dienst en receptie in Waarder te gaan.
Dus wat dan gedaan: even een bestelde wasdroger voor mijn vrouw gehaald.
Uiteraard hebben we gestemd.
Verder maar de tijd nuttig doorgebracht....... we zijn klaar voor het WK

Door omstandigheden ben ik vanavond verhinderd om naar de dienst en receptie in Waarder te gaan.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Vandaag een vrije dag genomen.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
he, hoe durf je ons huis op het forum te zetten...fluitje schreef:Vandaag een vrije dag genomen.

- Katharina van Bora
Zo, zo wat een dag! Is een half uurtje plat nog gelukt? Bij mij niethenriët schreef:Vanochtend grote schoonmaak in de bijkeuken:)
en daarna naar MM/ Demo

Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.