Werkelijk onvoorstelbaar

Doodstraf de enige optie ? De overheid draagt het zwaard als Gods dienares en is een wreekster van kwaaddoeners. En we weten wat men met zwaarden doet.BJD schreef:indien bewezen... doodstraf een optie? Lijkt me wel..Gian schreef:ze hebben hem
Omsmeden tot ploegscharen?ChristenConservatief schreef:Doodstraf de enige optie ? De overheid draagt het zwaard als Gods dienares en is een wreekster van kwaaddoeners. En we weten wat men met zwaarden doet.BJD schreef:indien bewezen... doodstraf een optie? Lijkt me wel..Gian schreef:ze hebben hem
De overheid mag het zwaard die God haar in handen gegeven heeft nooit en te nimmer omsmeden, maar moet deze met rechtvaardigheid gebruiken tegen kwaaddoeners.Mister schreef:Omsmeden tot ploegscharen?ChristenConservatief schreef:Doodstraf de enige optie ? De overheid draagt het zwaard als Gods dienares en is een wreekster van kwaaddoeners. En we weten wat men met zwaarden doet.BJD schreef:indien bewezen... doodstraf een optie? Lijkt me wel..Gian schreef:ze hebben hem
Met die emoticon doe je geen recht aan de inhoud van je post.ChristenConservatief schreef:De overheid mag het zwaard die God haar in handen gegeven heeft nooit en te nimmer omsmeden, maar moet deze met rechtvaardigheid gebruiken tegen kwaaddoeners.
Ik denk dat ze hiermee alleen laten zien uit hetzelfde hout te zijn gesneden als Joran zelf.Mara schreef:Het was even stil, althans, alleen wat kleine berichtjes, maar nu las ik in de krant dat op een spelletjeswebsite een game is gelanceerd : JORAN MARTELEN. Je kunt dan de verdachte stroomstoten toedienen. Daarbij schreeuwt hij het uit van de pijn, totdat hij bekent of de dood vindt.![]()
Welke gek verzint zoiets, maar ook de eigenaar van de site is wat mij betreft kompleet gestoord.