Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wat een saaie bedoening...is dat altijd zo
Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
- Oude-Waarheid
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Nou met mezelf was ik gauw uitgekletst hoorOude-Waarheid schreef:Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wat een saaie bedoening...is dat altijd zo![]()
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Oude-Waarheid
Tja heb ook even om het hoekje gekeken maar ook 0,0Orchidee schreef:Nou met mezelf was ik gauw uitgekletst hoorOude-Waarheid schreef:Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
was wel laat 23.48
- MarthaMartha
Wacht dan ook even op mijOude-Waarheid schreef:Tja heb ook even om het hoekje gekeken maar ook 0,0Orchidee schreef:Nou met mezelf was ik gauw uitgekletst hoorOude-Waarheid schreef:Nee hoor als Orchidee er is, kan het toch niet saai zijnOrchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
![]()
![]()
was wel laat 23.48
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dus ik hoef er niet meer heen te gaan voor een gezellig babbeltjehenriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Tja, misschien gewoon een keertje afspreken:)Orchidee schreef:Dus ik hoef er niet meer heen te gaan voor een gezellig babbeltjehenriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Ik zal vanavond eens kijken of ik wat tijd heb:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:Tja, misschien gewoon een keertje afspreken:)Orchidee schreef:Dus ik hoef er niet meer heen te gaan voor een gezellig babbeltjehenriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Ik zal vanavond eens kijken of ik wat tijd heb:)
En vooral de wijn niet vergeten....henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
uh...hikIchtus schreef:En vooral de wijn niet vergeten....henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
Wablief???Oude-Waarheid schreef:OOOOOOO dacht dat jij wat anders ging doenjudith schreef:nobody....?![]()
![]()
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
nou idd.. die wijn he.. best lekker, maar op t moment ben ik bob.Ichtus schreef:En vooral de wijn niet vergeten....henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
( 9 maanden lang)
met enkele uitzonderingen op hoogtijdagen
Maar lieve mensjes, ik ga naar bed, ben versteend van de kou, Jean is weg op cursus en ik ben moe tot en met, dus tot DV!
henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()
't is ook wel gebruikt als datingsite 
Mister schreef:henriët schreef:eertijds was t een gezellige boel, met af en toe pittige discussies, soms gezellig geklets en soms gewoon een dolle boel, bijv als mister/ander of jan03 ( en alle anderen niet te vergeten) bitterballen willen, of we een orkest maken met optreden.. ach ja... die 'goede oude tijd'Orchidee schreef:Nou ik denk net......zal daar ook eens om het hoekje kijken...![]()