Als Henriët dat niét zou vinden, had ze 't vast niet geschrevenAfgewezen schreef:Vind je?henriët schreef:Heb net "Mara"uitgelezen,
aangrijpend boek.

Als Henriët dat niét zou vinden, had ze 't vast niet geschrevenAfgewezen schreef:Vind je?henriët schreef:Heb net "Mara"uitgelezen,
aangrijpend boek.
jij hebt t ook gelezen?Afgewezen schreef:Vind je?henriët schreef:Heb net "Mara"uitgelezen,
aangrijpend boek.
Inderdaad.henriët schreef:jij hebt t ook gelezen?Afgewezen schreef:Vind je?henriët schreef:Heb net "Mara"uitgelezen,
aangrijpend boek.
helma schreef:wie is de schrijfster van 'Mara'?
Ik houd hem. Een heel mooi boek, waar ik zelfs nog iets van leerde.aritha schreef:Een nieuw boek. Als het een mooi boek is mag hij later in de boekenkast. En anders verkoop ik hem.
dat heb ik ook gister gelezen; inderdaad erg indrukwekkend. ik heb me geschaamd voor mijn lauwheid in vrijheid.judith schreef:Gisteren in 1 avond een boekje uitgelezen.
Het lied van de nachtegaal. (volgensmij) over Chirstenvervolging.
Ontroerend. Zo zie je in 1 keer wat het verschil is tussen ons land... en de vervolgde landen...
Wat een vrijheid hebben wij dan, hier!
judith schreef:Gisteren in 1 avond een boekje uitgelezen.
Het lied van de nachtegaal. (volgensmij) over Chirstenvervolging.
Ontroerend. Zo zie je in 1 keer wat het verschil is tussen ons land... en de vervolgde landen...
Wat een vrijheid hebben wij dan, hier!
Dit is vanzelfsprekend een boek, maar helaas komen deze praktijken ook wel degelijk voor. Juist ook met ambstdragers. Wat een schade wordt er juist ook door zulke personen aangericht. En ook het vervormde idee over God. Intens triest.Afgewezen schreef:Inderdaad.henriët schreef:jij hebt t ook gelezen?Afgewezen schreef:Vind je?henriët schreef:Heb net "Mara"uitgelezen,
aangrijpend boek.