Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Vanmorgen kwam de hele vloot van de brandweer compleet met sirene voorbij: inhalen nieuwe burgemeester. Wel schril contrast met Hoogeveen, waar men rouwt om het overlijden van de burgemeester terwijl hij nog geen jaar daar was. Pas de laaste 1,5 week had hij niet meer gewerkt. Zolang heeft hij gestreden tegen zijn ziekte.
En ik maar denken dat er ergens een grote brand wasGijs83 schreef:Vanmorgen kwam de hele vloot van de brandweer compleet met sirene voorbij: inhalen nieuwe burgemeester.

~~Soli Deo Gloria~~
De zon
De tuin die een beurtje kan gebruiken

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:De zon![]()

hier ook zo ja..
dus niet te lang achter rf:) maar snel de boel doen en dan de tuin in:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, andere klusjes gaan nu even voorhenriët schreef:Orchidee schreef:De zon![]()
De tuin die een beurtje kan gebruiken![]()
hier ook zo ja..
dus niet te lang achter rf:) maar snel de boel doen en dan de tuin in:)

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Orchidee schreef:Nee, andere klusjes gaan nu even voorhenriët schreef:Orchidee schreef:De zon![]()
De tuin die een beurtje kan gebruiken![]()
hier ook zo ja..
dus niet te lang achter rf:) maar snel de boel doen en dan de tuin in:)...smoesje natuurlijk
![]()

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
De was die buiten hangt te drogen, de zon, bomen, lantaarnpalen, huizen, struiken, schuur, verkeersborden, stoep, de straat, fietsen, auto's......
Was er even later ook in Markelo, maar de burgervader is met hoogwerker ingehaald, mooie foto in Tubantia met vrouw en 3 dochters in de hoogwerker!Hendrikus schreef:En ik maar denken dat er ergens een grote brand wasGijs83 schreef:Vanmorgen kwam de hele vloot van de brandweer compleet met sirene voorbij: inhalen nieuwe burgemeester.
O, misschien heb ik die dan voorbij horen komenGijs83 schreef:Was er even later ook in MarkeloHendrikus schreef: En ik maar denken dat er ergens een grote brand was
~~Soli Deo Gloria~~
t was niet toevallig je gehoorapparaat?Hendrikus schreef:O, misschien heb ik die dan voorbij horen komenGijs83 schreef:Was er even later ook in MarkeloHendrikus schreef: En ik maar denken dat er ergens een grote brand was

WABLIEF?Lassie schreef:t was niet toevallig je gehoorapparaat?Hendrikus schreef:O, misschien heb ik die dan voorbij horen komenGijs83 schreef:Was er even later ook in MarkeloHendrikus schreef: En ik maar denken dat er ergens een grote brand was
~~Soli Deo Gloria~~
De vuilcontainerreiniger 

strak blauwe lucht en de ZON!!! 

-
Ik zie nu niks maar ik hoor kwakende kikkers. Wat maken die beesten een lawaai als het donker is .... 

Zonenwering... enne... nougoed, een stukje blauweluct, en hard voor bij racende fietser, veel groene boompjes/bomen, ook wat rode... en donkere groenen, en een huis, en nog net een deel van de lantaarnpaal. 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.