Dankjewel!Orchidee schreef:judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()

Dankjewel!Orchidee schreef:judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()
MarthaMartha schreef:gezellig... fijne avond!judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()
Ik denk aan ons personeelsuitje van vanmiddag / vanavond...
Wat zouden ze nu weer voor gekkigheid verzonnen hebben?
(als ik maar geen benen of armen breek zo net voor de verkiezingen)
VerkiezingenMarthaMartha schreef:gezellig... fijne avond!judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()
bron TelegraafToezicht voor door brand getroffen gezin ZWOLLE - De rechtbank in Zwolle heeft zeven kinderen en een nog ongeboren kind van het gezin uit Kampen dat in augustus vorig jaar bij een brand vier zoons verloor onder toezicht van Bureau Jeugdzorg laten stellen. De rechtbank bevestigde vrijdag een bericht van deze strekking in regionaal dagblad De Stentor.
Uit het dossier blijkt dat de kinderen van het strenggelovige gezin geestelijk en fysiek zijn mishandeld. Zo zijn vorig jaar twee kinderen - een van hen was 6 of 7 jaar - door de vader met een riem geslagen. Ook is een van de peuters een keer opgesloten in de kruipruimte van de woning. Verder had een kind een hersenschudding, zonder dat de ouders hulp zochten bij een arts. Ook zijn er twijfels of de kinderen het verlies van hun broertjes goed hebben kunnen verwerken.
Zoiets kwam mij dus net ook onder ogen. Ik schrok daar wel van. Daar stond ook nog bij dat het gezin erg gesloten was naar buiten toe. Zo gaat, denk ik, weer een verkeerd van de christenen naar de wereld uit...JolandaOudshoorn schreef:aan het gezin in Kampen dat vorig jaar werd getroffen door een brand
bron TelegraafToezicht voor door brand getroffen gezin ZWOLLE - De rechtbank in Zwolle heeft zeven kinderen en een nog ongeboren kind van het gezin uit Kampen dat in augustus vorig jaar bij een brand vier zoons verloor onder toezicht van Bureau Jeugdzorg laten stellen. De rechtbank bevestigde vrijdag een bericht van deze strekking in regionaal dagblad De Stentor.
Uit het dossier blijkt dat de kinderen van het strenggelovige gezin geestelijk en fysiek zijn mishandeld. Zo zijn vorig jaar twee kinderen - een van hen was 6 of 7 jaar - door de vader met een riem geslagen. Ook is een van de peuters een keer opgesloten in de kruipruimte van de woning. Verder had een kind een hersenschudding, zonder dat de ouders hulp zochten bij een arts. Ook zijn er twijfels of de kinderen het verlies van hun broertjes goed hebben kunnen verwerken.
Ik las het ook net.JolandaOudshoorn schreef:aan het gezin in Kampen dat vorig jaar werd getroffen door een brand
Terri schreef:Ik las het ook net.JolandaOudshoorn schreef:aan het gezin in Kampen dat vorig jaar werd getroffen door een brand
Ben er helemaal verdrietig van.
Vooropgesteld dat ik deze mensen niet ken, ben ik wel eens bang aan het worden voor jeugdzorg....
Heb al veel wanbeleid meegemaakt om me heen.
van dé manGijs83 schreef:VerkiezingenMarthaMartha schreef:gezellig... fijne avond!judith schreef:Aan mn verjaardag die ik vanavond nog vier met 4 vriendinnen.![]()
Ik dacht dat je wel wat belangrijkers te wachten stond? Of bedoel je de definitieve verkiezing van een man?
Dat geloof ik direkt...volgens mij is dat een leuke en lieve vriendinnatasja schreef:Aan de gezellige verjaardag die ik gister avond had van een vriendin van mij.
ja.. echt een super leuke vriendin.Orchidee schreef:Dat geloof ik direkt...volgens mij is dat een leuke en lieve vriendinnatasja schreef:Aan de gezellige verjaardag die ik gister avond had van een vriendin van mij.![]()
Trouwens...welkom hier op dit forum!
Gezellig weer wat jong leven in de brouwerij
natasja schreef:ja.. echt een super leuke vriendin.Orchidee schreef:Dat geloof ik direkt...volgens mij is dat een leuke en lieve vriendinnatasja schreef:Aan de gezellige verjaardag die ik gister avond had van een vriendin van mij.![]()
Trouwens...welkom hier op dit forum!
Gezellig weer wat jong leven in de brouwerij
ik ben ook hier via haar gekomen![]()
en ik vind het super leuk.