* denkt aan iedereen die naar de tandarts moet en er zo tegenop ziet *Kippetje schreef:Dank je!Wilma van den Berg schreef:STERKTEKippetje schreef:ik moet overmorgen
afspraak van 90 minuten
er moet een kroon geplaatst worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan over 2 weken nog een keer op herhaling 30 minuten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het eerste gedeelte gelukkig achter de rug. Er zit nu een noodkroon op en over 2 weken krijg ik de definitieve. Maar dat is minder heftig geloof ik. Ik heb een beetje een beurs gezicht nu......
De tandarts.....vind je het ook zo erg??
- Wilma van den Berg
Re: De tandarts.....vind je het ook zo erg??
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Brrrr...tandartsen
In april moest ik een wortelkanaalbehandeling...DRAMA! 4 verdovingen gehad, en nóg werkte ie niet optimaal
1: gewone verdoving, wekrte niet
2: vloeibare verdoving, werkt ook niet
3: vloeibare verdoving, werkt ook niet goed, hop naar de wachtkamer, want hij werd gestresst doordat ik gestresst werd
Kwam 'k trug in de tandartsstoel, zit ie in m'n zenuw! Jakkes! Verdoving werkte nog niet! Toen zat er nog mar 1 oplossign op: een verdoving ín de zenuw....Ieuwww dat deed zoooo zeer...
Maar goed, toen voelde ik 't nog wel, maar ik was het zo zat, dat 'k dacht: dan maar ffies pijn en geen vervelinge injecties meer!
Maar volgende x ben ik denk ik wél zenuwachtig voor 'k zoiets behandeling krijg

3: vloeibare verdoving, werkt ook niet goed, hop naar de wachtkamer, want hij werd gestresst doordat ik gestresst werd

Kwam 'k trug in de tandartsstoel, zit ie in m'n zenuw! Jakkes! Verdoving werkte nog niet! Toen zat er nog mar 1 oplossign op: een verdoving ín de zenuw....Ieuwww dat deed zoooo zeer...

Maar goed, toen voelde ik 't nog wel, maar ik was het zo zat, dat 'k dacht: dan maar ffies pijn en geen vervelinge injecties meer!

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
oei, ben vanmorgen voor controle geweest, toch er voor gekozen om op 5 juli(maandag na mijn vakantie) een wortel-kanaalbehandeling te doen. Hoop dat niet zo'n drama wordt als bij jou. Ik ben altijd heel zenuwachtig, maar eigenlijk ook weer niet.*girly* schreef:Brrrr...tandartsenIn april moest ik een wortelkanaalbehandeling...DRAMA! 4 verdovingen gehad, en nóg werkte ie niet optimaal
3: vloeibare verdoving, werkt ook niet goed, hop naar de wachtkamer, want hij werd gestresst doordat ik gestresst werd![]()
Kwam 'k trug in de tandartsstoel, zit ie in m'n zenuw! Jakkes! Verdoving werkte nog niet! Toen zat er nog mar 1 oplossign op: een verdoving ín de zenuw....Ieuwww dat deed zoooo zeer...![]()
ik moet ook nog steeds voor een wortelkanaalbehandeling maar dat wil ik niet, ik wil dat ze die kies eruit halen. Maar ja, nu nog een tandarts vinden die het wel wil doen.
7 juni gaat de kaakchirurg rechts alles eruitslopen.
Ik kijk er naar uit.
Zal blij zijn als alles weg is.
**slikt weer 2 paracetamolletjes**
Ik kijk er naar uit.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
ik moet er om 13.20 uur zijn voor een gat dat kiespijn veroorzaakt...
**slikt dapper**
**slikt dapper**
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik moet DV maandag om 8.30 uur voor een wortelkanaalbehandeling 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zo, zo, alles rechts eruit slopen. Dat is nogal wat.refo schreef:7 juni gaat de kaakchirurg rechts alles eruitslopen.
Ik kijk er naar uit.
- MarthaMartha
Tiberius schreef:Zo, zo, alles rechts eruit slopen. Dat is nogal wat.refo schreef:7 juni gaat de kaakchirurg rechts alles eruitslopen.
Ik kijk er naar uit.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tja, verrechtsing kun je op veel manieren tegengaan.Tiberius schreef:Zo, zo, alles rechts eruit slopen. Dat is nogal wat.refo schreef:7 juni gaat de kaakchirurg rechts alles eruitslopen.
Ik kijk er naar uit.

Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
schieten we er wat mee op als een forummer alleen nog maar links kan praten? 

Dat doen bepaalde politici toch ookhelma schreef:schieten we er wat mee op als een forummer alleen nog maar links kan praten?

Ik ben niet bang voor de tandarts 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ben nie bang voor de boze wolf
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Hmm, moet volgende week, heb al een maand kiespijn, dus ik weet het al wel weer...
Hakken, boren, zagen, cement storten, etc.

Hakken, boren, zagen, cement storten, etc.