Dan heb je dus een taartje over...MarthaMartha schreef:als degenen die we uitgenodigd hebben allemaal komen dan komen er: 8 (en sommigen nemen hun niet-forummende echtgenoot mee), maar 1 komt sowieso al niet...henriët schreef:hoeveel rfers komen er?Democritus schreef:We hebben het lot geworpen en na rijp beraad een keuze gemaakt uit forumers.......maar helaas Wilhelm.Wilhelm schreef:MM en Demo, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !
Wel jammer : het is allemaal begonnen op dit forum, maar we zijn als forummers niet welkom op de receptie, anderen gaan voor...En ik had me er nog wel zo op verheugd
Democritus en MarthaMartha gaan trouwen...
Re: Democritus en MarthaMartha gaan trouwen...
- MarthaMartha
kunnen we nogmaals het lot werpenMister schreef:Dan heb je dus een taartje over...MarthaMartha schreef:als degenen die we uitgenodigd hebben allemaal komen dan komen er: 8 (en sommigen nemen hun niet-forummende echtgenoot mee), maar 1 komt sowieso al niet...henriët schreef:hoeveel rfers komen er?Democritus schreef:
We hebben het lot geworpen en na rijp beraad een keuze gemaakt uit forumers.......maar helaas Wilhelm.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:
kunnen we nogmaals het lot werpen
Nu hoeft het niet meer
Van armoe dan maar de verkiezingsuitslagen volgen die avond.
Demo en MM, van harte gefeliciteerd !!
Ter herinnering.... hoe gaat dat ook al weer...
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fJVBtE_UJ_w&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fJVBtE_UJ_w&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UsoVeRKMOSU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UsoVeRKMOSU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Ter herinnering.... hoe gaat dat ook al weer...
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fJVBtE_UJ_w&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fJVBtE_UJ_w&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UsoVeRKMOSU&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UsoVeRKMOSU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Precies, en zonder ONS forum, hadden jullie elkaar nooit leren kennen. Een uitnodiging hadden we als heel modteam wel verwacht.Jo-Ann schreef:en dat hele feest is oooooiiit begonnen in de chat......![]()
![]()
![]()
![]()
Maar evengoed: geniet van de laatste voorbereidingen en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
Tja, verschil moet er wezen.MarthaMartha schreef:als degenen die we uitgenodigd hebben allemaal komen dan komen er: 8 (en sommigen nemen hun niet-forummende echtgenoot mee), maar 1 komt sowieso al niet...henriët schreef: hoeveel rfers komen er?
Laatst gewijzigd door JolandaOudshoorn op 19 mei 2010, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
misschien dat ik een foto maken mag, dan zie je ze wel op rf verschijnen!Wilhelm schreef:MarthaMartha schreef:
kunnen we nogmaals het lot werpen
Nu hoeft het niet meer
Van armoe dan maar de verkiezingsuitslagen volgen die avond.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
Van harte gefiliciteerd. Dat de Heere juliie voorgenomen huwelijk mag zegenen.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
anders haal ik haar op!!!!!Jo-Ann schreef:MarthaMartha schreef:De grote aanwakkeraar ervan (gertje) is wel speciaal uitgenodigd
zou ze durven???
![]()
![]()
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Democritus en MarthaMartha van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk op de verjaardag van mijn vrouw
(Dat is wel veel belangrijker dan de verkiezingen Luther)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tssssssssssssssss.............................JolandaOudshoorn schreef:Tja, verschil moet er wezen. Sommigen mogen zelfs hun niet-forummende kinderen meenemenMarthaMartha schreef:als degenen die we uitgenodigd hebben allemaal komen dan komen er: 8 (en sommigen nemen hun niet-forummende echtgenoot mee), maar 1 komt sowieso al niet...henriët schreef: hoeveel rfers komen er?
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
ah, dan kan ik nieteens een taartje komen etenhuisman schreef:Democritus en MarthaMartha van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk op de verjaardag van mijn vrouw
Psssttt...denk aan wat je zegt, Gijs is "watching" you...helma schreef:ah, dan kan ik nieteens een taartje komen etenhuisman schreef:Democritus en MarthaMartha van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk op de verjaardag van mijn vrouw
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Jammer want de verjaardagstaart op 9 juni is wereldberoemd in ons dorp.helma schreef:ah, dan kan ik nieteens een taartje komen etenhuisman schreef:Democritus en MarthaMartha van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk op de verjaardag van mijn vrouw
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
-
Democritus
Twee redenen waarom je geen uitnodiging krijgt:Auto schreef:Amicus D. heeft volgens mij een hiaat in zijn geheugen.MarthaMartha schreef:liegbeestWilhelm schreef:MM en Demo, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk !
Wel jammer : het is allemaal begonnen op dit forum, maar we zijn als forummers niet welkom op de receptie, anderen gaan voor...En ik had me er nog wel zo op verheugd
![]()
De grote aanwakkeraar ervan (gertje) is wel speciaal uitgenodigd
1. MM heeft een hekel aan een zwart pak
2. Mods zijn uitgesloten van deelname*
* Helma is een bijzonder geval, maar de uitzondering bevestigd de regel.
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above