Triest is het.huisman schreef:Aan dat kind dat nu met botbreuken in het ziekenhuis van Tripoli ligt (helemaal alleen)
Waar denk je op dit moment aan? [2]
Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- Oude-Waarheid
Waarom schud je nee danjudith schreef:Triest is het.huisman schreef:Aan dat kind dat nu met botbreuken in het ziekenhuis van Tripoli ligt (helemaal alleen)
- MarthaMartha
aan Demo die in z'n eentje aan het klussen (schilderen) is...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
.....aan dat het zaterdag is, terwijl dat niet zo is. Ik ben helemaaaal...uit mn balans doordat ik telkens vrij heb.
Maandag/dinsdag/woensdag naar school geweest... donderdag vrij, nu ook weer...

Maandag/dinsdag/woensdag naar school geweest... donderdag vrij, nu ook weer...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
aan de aswolk...
wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
nou ik verlang nu toch ook wel naar huis. Niet dat het hier ongezellig is hoor. Maar het is wel heel vermoeiend (proberen om de mensen te verstaan die engels spreken).helma schreef:wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
Dan praten ze zeker te snel om het te volgen.Lassie schreef:nou ik verlang nu toch ook wel naar huis. Niet dat het hier ongezellig is hoor. Maar het is wel heel vermoeiend (proberen om de mensen te verstaan die engels spreken).helma schreef:wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
Aan een "vriendin" van m'n dochter 
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Nee, ze spreken Engels.Gijs83 schreef:Dan praten ze zeker te snel om het te volgen.Lassie schreef:nou ik verlang nu toch ook wel naar huis. Niet dat het hier ongezellig is hoor. Maar het is wel heel vermoeiend (proberen om de mensen te verstaan die engels spreken).helma schreef:wil je niet aan de overkant blijven??Lassie schreef:aan de aswolk...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Ja, ik bedoel te snel Engels om te volgen.refo schreef:Nee, ze spreken Engels.Gijs83 schreef:
Dan praten ze zeker te snel om het te volgen.
Aan onze vakantie in Canada die er nu toch wel iets anders uit is gaan zien (na een klein ongelukje).
Lassie schreef:Aan onze vakantie in Canada die er nu toch wel iets anders uit is gaan zien (na een klein ongelukje).
Oeps, nee toch?
lichamelijke schade (of hoe noem je dat?). Manlief heeft z'n (aanelkaar geschroefde) teen, die hij 17 jaar geleden heeft gebroken, weer enorm gestoten waardoor hij nu mank loopt. Dus we kunnen niet veel lopen.
he bah, wat naarLassie schreef:lichamelijke schade (of hoe noem je dat?). Manlief heeft z'n (aanelkaar geschroefde) teen, die hij 17 jaar geleden heeft gebroken, weer enorm gestoten waardoor hij nu mank loopt. Dus we kunnen niet veel lopen.
succes daar!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....