Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
-Prins Guillaume(47) van Luxumburg
Luxumburg? Waar ligt dat?Gijs83 schreef:-Prins Guillaume(47) van Luxumburg
~~Soli Deo Gloria~~
Zo is de de uitspraak toch wel en ik vind dit altijd een moeilijk woord...!?Hendrikus schreef:Luxumburg? Waar ligt dat?Gijs83 schreef:-Prins Guillaume(47) van Luxumburg
Laatun wu allus maar fooneeties sgrijvun dan.Gijs83 schreef:Zo is de de uitspraak toch wel en ik vind dit altijd een moeilijk woord...!?Hendrikus schreef:Luxumburg? Waar ligt dat?Gijs83 schreef:-Prins Guillaume(47) van Luxumburg
-Ds.N.P.J.Kleiberg(65) HHK predikant te Achterberg(die man heeft geluk gehad, hij mag nog bijna een jaar door!)
Even iets opvallends(voor 1 keer wil ik het toch noemen):
-Steve McLaren(49) trainer van FC Twente. Op zijn verjaardag word zijn club als landskampioen gehuldigd! Het is allemaal van de zotten hoe het daarbij aan toe gaat, maar is wel opvallend.
-Steve McLaren(49) trainer van FC Twente. Op zijn verjaardag word zijn club als landskampioen gehuldigd! Het is allemaal van de zotten hoe het daarbij aan toe gaat, maar is wel opvallend.
Gijs ik wil ook voor 1 keer iets noemen, omdat je jarig bentGijs83 schreef:-Ds.N.P.J.Kleiberg(65) HHK predikant te Achterberg(die man heeft geluk gehad, hij mag nog bijna een jaar door!)

Ik vind je soms ontzettend grappig !

Tja, wie is er nou gelukkiger is dan weer de ernstige vraag.Wilhelm schreef:Gijs ik wil ook voor 1 keer iets noemen, omdat je jarig bentGijs83 schreef:-Ds.N.P.J.Kleiberg(65) HHK predikant te Achterberg(die man heeft geluk gehad, hij mag nog bijna een jaar door!)
Ik vind je soms ontzettend grappig !![]()
-Jomanda, Nederlands medium(62)
-Richard de Mos(34) PVV 2e Kamerlid
Alsjeblieft Gijs, wat moet Jomanda hier nu weer?Gijs83 schreef:-Jomanda, Nederlands medium(62)

Me dunkt: het RF "instralen".Mister schreef:Alsjeblieft Gijs, wat moet Jomanda hier nu weer?Gijs83 schreef:-Jomanda, Nederlands medium(62)

Gewoon ff een weetje!Mister schreef:Alsjeblieft Gijs, wat moet Jomanda hier nu weer?Gijs83 schreef:-Jomanda, Nederlands medium(62)
-Gerrit Zalm(58) VVD-politicus: 1994-2007(met onderbreking van 1 jaar) minister van Financien. In 2003 was hij tevens lijsttrekker voor de 2e Kamerverkiezingen.
-Tony Blair(57) premier van het Verenigd Koninkrijk van 1997 t/m 2007
-Tiny Kox(57) SP-politicus: 1982-1999 in de gemeenteraad van Tilburg en vanaf 2003 in de Eerste Kamer.
-Tony Blair(57) premier van het Verenigd Koninkrijk van 1997 t/m 2007
-Tiny Kox(57) SP-politicus: 1982-1999 in de gemeenteraad van Tilburg en vanaf 2003 in de Eerste Kamer.
12 mei: -DIA-

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik kan het niet nalaten: D.V.-DIA- schreef:12 mei: -DIA-
jvdg schreef:Ik kan het niet nalaten: D.V.-DIA- schreef:12 mei: -DIA-

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«