aha, je vroegere voorloper: die stuur je wel even een kaartje zeker?Gijs83 schreef:-Ds.B.Reinders(54) HHK-predikant te Staphorst
Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
~~Soli Deo Gloria~~
Nou het is een hele beste man en mag hem ook graag horen, maar een kaartje sturen nee dat maar niet, hij kent mij niet eens, misschien van gezicht, maar ik denk dat hij erg veel gezichten ziet.Hendrikus schreef:aha, je vroegere voorloper: die stuur je wel even een kaartje zeker?Gijs83 schreef:-Ds.B.Reinders(54) HHK-predikant te Staphorst
ach, postbodes onder elkaar, dat moet toch lukkenGijs83 schreef:Nou het is een hele beste man en mag hem ook graag horen, maar een kaartje sturen nee dat maar niet, hij kent mij niet eens, misschien van gezicht, maar ik denk dat hij erg veel gezichten ziet.Hendrikus schreef:aha, je vroegere voorloper: die stuur je wel even een kaartje zeker?Gijs83 schreef:-Ds.B.Reinders(54) HHK-predikant te Staphorst

~~Soli Deo Gloria~~
-Ds.J.J.van Eckeveld(62) GG-predikant te Zeist
-Ds.H.D.den Hollander(47) GG-predikant te For Macleod(Canada)
-Margreeth de Boer(71) PvdA-politica: 1994-1998: minister van VROM, 2001-2004: burgemeester van Leeuwarden
-Koningin Margretha II(70) van Denemarken
-Groothertog Hendri van Luxumburg(55)
-Doekle Terpstra(54) Nederlands vakbondsbestuurder CNV
-Sharon Dijksma(39) PvdA-politica: 1994-2007: lid 2e Kamer, 2007-2010: Staatssecretaris van Onderwijs.
-Ds.H.D.den Hollander(47) GG-predikant te For Macleod(Canada)
-Margreeth de Boer(71) PvdA-politica: 1994-1998: minister van VROM, 2001-2004: burgemeester van Leeuwarden
-Koningin Margretha II(70) van Denemarken
-Groothertog Hendri van Luxumburg(55)
-Doekle Terpstra(54) Nederlands vakbondsbestuurder CNV
-Sharon Dijksma(39) PvdA-politica: 1994-2007: lid 2e Kamer, 2007-2010: Staatssecretaris van Onderwijs.
-Koningin Elizabeth van Engeland(84)
-Prinses Isabella van Denemarken(3)
-Prinses Isabella van Denemarken(3)
-Midas Dekkers(64), Nederlands bioloog en columnist
-Ds.J.Roos(56) GGN-predikant te Barneveld
-Ds.P.de Vries(54) HHK-predikant te Waarder
-Ds.E.C.Adams(53) (N)GG-predikant te Corsica(VS)
-Loek Hermans(59) VVD-politicus: 1990-1994: burgemeester van Zwolle, 1994-1998: Commissaris vd Koningin in Friesland, 1998-2002: minister van Onderwijs, Sinds 2007: lid Eerste Kamer.
-Ds.P.de Vries(54) HHK-predikant te Waarder
-Ds.E.C.Adams(53) (N)GG-predikant te Corsica(VS)
-Loek Hermans(59) VVD-politicus: 1990-1994: burgemeester van Zwolle, 1994-1998: Commissaris vd Koningin in Friesland, 1998-2002: minister van Onderwijs, Sinds 2007: lid Eerste Kamer.
mijn stoere, grote, lieve broer!!!!!!!! 

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nog altijd een stoertjehenriët schreef:mijn stoere, grote, lieve broer!!!!!!!!

absoluut, als je mijn broer zou zien en kennen zou je dat niet eens vragen, hij is leuk, charmant, knap, lief en ja, hij is ook stoer!Gijs83 schreef:Nog altijd een stoertjehenriët schreef:mijn stoere, grote, lieve broer!!!!!!!!![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hij lijkt vast veel op jouhenriët schreef:absoluut, als je mijn broer zou zien en kennen zou je dat niet eens vragen, hij is leuk, charmant, knap, lief en ja, hij is ook stoer!Gijs83 schreef:Nog altijd een stoertjehenriët schreef:mijn stoere, grote, lieve broer!!!!!!!!![]()

-Wilhelmus de Bekker, Nederlands bisschop(73)
-Kroonprins Willem-Alexander(43)
-Kroonprins Willem-Alexander(43)
-Ds.D.W.Tuinier(46) predikant GG Aagtekerke
-Klaas de Vries(67) PvdA-politicus: 1973-1988: Lid Tweede Kamer, 1998-2002: minister eerst van SZW later van BZK(binnenlandse zaken), 2002-2006: lid Tweede Kamer, sinds 2007: lid Eerste Kamer.
-Rick vd Ploeg(54) PvdA-politicus: 1994-1998: Lid Tweede Kamer, 1998-2002: Staatsecretaris van Cultuur.
-Klaas de Vries(67) PvdA-politicus: 1973-1988: Lid Tweede Kamer, 1998-2002: minister eerst van SZW later van BZK(binnenlandse zaken), 2002-2006: lid Tweede Kamer, sinds 2007: lid Eerste Kamer.
-Rick vd Ploeg(54) PvdA-politicus: 1994-1998: Lid Tweede Kamer, 1998-2002: Staatsecretaris van Cultuur.
-Prinses Sofia van Spanje(3)
-Pieter van Vollenhoven(71)
-Karel XVI Gustaaf, koning van Zweden(64)
-Karel XVI Gustaaf, koning van Zweden(64)