Desiree schreef:En vergeet ff niet een schitterd colier voor je vrouw. Kan handig zijn!
Mijn vrouw is zo al mooi genoeg
Maar het kan geen kwaad om hierop in materiële zin te wijzen.
Een luchie of een hyacint.
Geeft veel terug Gian, tot mijn schande weet ik hiervan.
vertel dat eens tegen mijn man
Tja, als die lummel niet ziet hoe mooi jij van binnen en van buiten bent.......
Maar geef me z'n email adres maar, dan zal ik hem wel even op z'n fouten wijzen.
jvdg schreef:
Maar het kan geen kwaad om hierop in materiële zin te wijzen.
Een luchie of een hyacint.
Geeft veel terug Gian, tot mijn schande weet ik hiervan.
Ok, gouden colliers heb ik nog nooit gegeven.
Bloemen en een luchie...? Tsja, alles op z'n tijd zou ik zeggen.
Nu crisis hé..
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
8,5 % rente op obligatie's Griekenland. Overheidstekort nog hoger dan verwacht, andere landen melden ook problemen.
Er wordt nu serieus rekening gehouden met een behoorlijke daling van de euro als niet snel een plan op tafel komt voor de tekorten van zwakke landen. Het Griekse tekort is op korte termijn 45 miljard. Daarbij moet er binnen 3 jaar nog 250 miljard her-gefinancieerd worden. Dan hebben we het alleen over Griekenland, en niet over de problemen van Frankrijk, Ierland, Portugal, Spanje en Italië. Met name Frankrijk lijkt op korte termijn vast te lopen. De Griekse economie is daarbij een peuleschil (net zo groot als de economie in de Randstad)
Twee optie's;
*alle zwakke landen uit de euro
*een nieuwe munt naast de euro voor de sterkere eurolanden
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Crisis op rf: in wist u dat staat een paar keer het woord L*sb*sch kan iemand van de mods dat even weghalen?????
en in het topic waar dit naar verwijst staat het woord ook een paar keer.... als ie in het onderwerp of in de inhoud dat woord vindt, kun je het hele topic niet meer in.................
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hoe opvallend, dat iemand tegen wellicht relatief beperkte beloningen, stelt, voor anderen profijtelijk geld zou kunnen gaan of doen beleggen. Ligt het niet meer voor de hand, dat zo iemand dan zelf alles wat hij bezit beleent en verkoopt, om zelf en uitsluitend voor zichzelf te gaan beleggen?
Vele jaren geleden, zo aan het einde van de zestiger jaren/begin van de zeventiger jaren van de vorige eeuw, speelde het zogenoemde American Land Program, het ALP. Verkocht werd een beweerdelijke fiscale aftrekpost, onder de vlag van verkoop van grond met daarop een zeer hoge hypotheek - dus toen renteaftrek - waarbij later bleek dat de hypotheekschuld maximaal verhaalbaar was op alleen dat bewuste stuk land dat weinig waarde bleek te hebben omdat het soms alleen woestijngrond (b)leek te zijn.Talloze processen heeft de fiscus aangespannen,tegen die aftrek; de kosten er van waren natuurlijk alleen voor de belegger, en de fiscus heeft gelijktijdig veiligheidshalve wetswijziging bevorderd.Initiator van het ALP was met name de heer Rienk.H.Kamer.
Het is goed om de geschiedenis te kennen en niet te vergeten.
Ik weet niet of er mensen op RF zijn met aandelen, maar je had ze eigenlijk afgelopen week moeten verkopen.
Als je wilt beleggen is alleen goud nog aan te raden. En dan geen goudrekening, maar echt tastbaar goud.
Een spaarrekening is ook te riskant.
De regeringen lopen te sussen, maar waarom komen ze morgen nu weer bijelkaar?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
refo schreef:Ik weet niet of er mensen op RF zijn met aandelen, maar je had ze eigenlijk afgelopen week moeten verkopen.
Als je wilt beleggen is alleen goud nog aan te raden. En dan geen goudrekening, maar echt tastbaar goud.
Een spaarrekening is ook te riskant.
De regeringen lopen te sussen, maar waarom komen ze morgen nu weer bijelkaar?
Hmm, stond vandaag artikel in het ND over dat beleggen in goud. Dat is nu wel even leuk, maar als straks alles weer normaal wordt, heb je er ook niet veel aan. Bovendien is goudwinning erg 'vuil' werk, veel gif, slecht voor de gezondheid en zo.
Als iedereen paniekerig gaat doen, krijg je inderdaad datgene waar je bang voor bent.
Hoe zit het eigenlijk met de betrouwbaarheid van de Noorse Kroon? De Noorse economie is vrij gezond en niet erg afhankelijk van het buitenland. Ik zit hier nu natuurlijk met wat Zweedse Kronen, maar die zijn misschien toch nog te veel gekoppeld aan de Euro.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."