Nou dat heeft ze voor de heen reis al geregeld, maar voor de terugreis zullen we het vandaag of morgen wel horenMarnix schreef:Hoe ga je de bodyscan omzeilen?helma schreef:ik hoop 19 februari te gaan tot 3 maart
met British Airways
ben totaal 455 euro kwijt
en ik ga alleen.
Nog meer weten?
Vakantie
Re: Vakantie
- MarthaMartha
Auto schreef:Nou dat heeft ze voor de heen reis al geregeld, maar voor de terugreis zullen we het vandaag of morgen wel horenMarnix schreef:Hoe ga je de bodyscan omzeilen?helma schreef:ik hoop 19 februari te gaan tot 3 maart
met British Airways
en ik ga alleen.
Nog meer weten?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
'k heb geen bodyscan gezien eigenlijk. Moest wel door zo'n detectiepoortje maar werd niet gefouilleerd zoals andere mensen (waarbij ik wel zag dat handen van een vrouwelijke beambte onder de kleren over het blote lichaam voelde)Marnix schreef:Hoe ga je de bodyscan omzeilen?helma schreef:ik hoop 19 februari te gaan tot 3 maart
met British Airways
en ik ga alleen.
Nog meer weten?
ik was blij dat me dat niet te beurt viel
In Engeland controleren ze nog het strengst volgens mij.
Valt weer mee dan...
Zeker alleen op vluchten naar de US 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Het wordt nog spannend of we naar onze vakantiebestemming kunnen gaan.

- JolandaOudshoorn
gelukkig, wij hebben een autovakantie geboekt in juli. Dus dat wat dat betreft staat onze vakantie niet op de tocht
Ik weet, mijn Verlosser leeft
gaat lastig een auto vakantie naar Canada... 
- JolandaOudshoorn
tja, dan moet je gaan varen...Lassie schreef:gaat lastig een auto vakantie naar Canada...
tegenwoordig hebben ze ook van die auto-amfibieen, misschien is dat een idee

Moet je ws nog wel ergens een x kunnen tanken op de oceaanJolandaOudshoorn schreef:tja, dan moet je gaan varen...Lassie schreef:gaat lastig een auto vakantie naar Canada...
tegenwoordig hebben ze ook van die auto-amfibieen, misschien is dat een idee
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Zijn er nog meer, die deze zomer in de buurt van de Bodensee, op vakantie hopen te gaan?
Laatst gewijzigd door Orchidee op 08 jun 2010, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
wij kregen een goedkope vakantie aangeboden in een appartementje van goede vrienden (225 pw hoogseizoen)

JolandaOudshoorn schreef:wij kregen een goedkope vakantie aangeboden in een appartementje van goede vrienden (225 pw hoogseizoen)![]()
Hi,hi...in G.A zeker...![]()
Wij hebben daar ook eens iets gehuurd in het hoogseizoen![]()
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zo wij gaan in julli een lang weekend weg.... naar Groningen. 
Toe maar...het kan niet op...Lassie schreef:Zo wij gaan in julli een lang weekend weg.... naar Groningen.
vertel.Orchidee schreef:Toe maar...het kan niet op...Lassie schreef:Zo wij gaan in julli een lang weekend weg.... naar Groningen.