Kleine ergernissen [1]

BJD

Re: Kleine ergernissen

Bericht door BJD »

Mister schreef:
jvdg schreef:Al maanden geleden heb ik me bij het 'belmenietregister' aangemeld, maar het helpt niet.

Vanavond wilde iemand me miljonair maken.
Na hem van mijn vermogen in kennis te hebben gesteld, te weten 12 miljoen, antwoordde hij serieus dat het dan 13 miljoen kan worden. :bobo :yahoo :yahoo

(Dit valt overigens onder de grote ergernissen)
Hmm, laatst had ik beller aan de lijn die zich zorgen maakt over mijn vermeende pensioengat.
Toen ik wel belangstelling had, werd hij helemaal enthousiast... :huhu
Mijn voorwaarde was wel dat ik zijn privénummer kreeg, zodat ik hem de volgende dag lastig mocht vallen als hij lekker aan zijn balletje gehakt zat...
Toen hoefde het ineens niet meer... :haha :haha
deze ga ik onthouden :haha :haha
Lassie

Bericht door Lassie »

Mister schreef:
Lassie schreef:Mensen van Nuon die aan de deur komen.... en gewoon niet willen luisteren. ;(
Wat het niet van Greenchoice? Die schermen met de naam van Nuon, maar daar zijn ze niet van... :nonnon
Nee, die hadden we 5 weken geleden aan de deur staan.

Nu stonden ze van Nuon aan de deur, ze gingen alle mensen langs die ingeschreven staan bij de k.v.k.
*girly*

Bericht door *girly* »

ik erger me aan het gevoel, dat ik een steeds grotere bitch word :oO (in ogen van anderen dan, bij mijn weten valt dat nog wel een béétje mee... :quoi )
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

jvdg schreef:Al maanden geleden heb ik me bij het 'belmenietregister' aangemeld, maar het helpt niet.
Vreemd, bij mij werkt het wel prima.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Tiberius schreef:
Vreemd, bij mij werkt het wel prima.
hier ook geen gebel meer
~~Soli Deo Gloria~~
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

*girly* schreef:ik erger me aan het gevoel, dat ik een steeds grotere bitch word :oO (in ogen van anderen dan, bij mijn weten valt dat nog wel een béétje mee... :quoi )
hmmm, ikheb soms het tegenovergestelde. Maar troost je, je bent niet de enige "bitch" hier op RF :baton
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

kleine ergernis: dat er twee soorten 'numerieke toetsenborden' zijn: de telefoonsoort (met 9 rechtsonder) en de pc-soort (met 9 rechtsboven). Heeft dat verschil enig nut?
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

ja, dat probleem kom ik soms ook tegen...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
BJD

Bericht door BJD »

We hadden op marktplaats een zonnebank gezet.. "Af te halen in ruil voor een bosje bloemen voor m'n vrouw" Binnen een dag werd ie opgehaald.. inmiddels een maand geleden.. die bloemen moet ik nog krijgen..Nu gaat het me niet om die bloemen maar toch... :fouet
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

BJD schreef:We hadden op marktplaats een zonnebank gezet.. "Af te halen in ruil voor een bosje bloemen voor m'n vrouw" Binnen een dag werd ie opgehaald.. inmiddels een maand geleden.. die bloemen moet ik nog krijgen..Nu gaat het me niet om die bloemen maar toch... :fouet
stuur een mail!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
BJD

Bericht door BJD »

MarthaMartha schreef:
BJD schreef:We hadden op marktplaats een zonnebank gezet.. "Af te halen in ruil voor een bosje bloemen voor m'n vrouw" Binnen een dag werd ie opgehaald.. inmiddels een maand geleden.. die bloemen moet ik nog krijgen..Nu gaat het me niet om die bloemen maar toch... :fouet
stuur een mail!
Al 1 x gedaan... "het komt eraan!!" was de reactie.. Ik ga er niet om leuren..Ik laat her er maar bij :hum Alhoewel, ik kan nog wel een bedank mail sturen :huhu
helma

Bericht door helma »

wel flauw. De volgende keer zet je erbij: gelijk overhandigen :huhu
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

BJD schreef:
MarthaMartha schreef:
stuur een mail!
Al 1 x gedaan... "het komt eraan!!" was de reactie.. Ik ga er niet om leuren..Ik laat her er maar bij :hum Alhoewel, ik kan nog wel een bedank mail sturen :huhu
Goeie... zo uitbundig mogelijk dan natuurlijk!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lassie

Bericht door Lassie »

Auto's die hier van de verkeerde kant de straat in rijden.... elke keer hou ik m'n hart vast. Waarom kunnen mensen geen borden lezen?? :nonnon :nonnon

t gaat nog een keer echt mega fout.
albion

Bericht door albion »

...met wat we eten. Zoonlief is niet echt creatief. Hij kiest of voor Lasagne of voor friet :bobo (elke dag opnieuw).

Wat het vandaag wordt staat onder wat eten we vandaag :)
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gesloten