Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.

grapje...

Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.
Orchidee schreef:Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.![]()
grapje...![]()
zie topic: "laatste nieuwe aanwinsten"Lassie schreef:Orchidee schreef:Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.![]()
grapje...![]()
tsja.. wat is refonorm?
het is een: toyota aygo.
Das nog een smak geld hoor...vind ikLassie schreef:we zitten er 15.000 eurootjes onder.![]()
(maar goed, k ben geen refo he).
Ik voel me wel 'refo', maar daar denkt een ander misschien heel anders over....Orchidee schreef:Das nog een smak geld hoor...vind ikLassie schreef:we zitten er 15.000 eurootjes onder.![]()
(maar goed, k ben geen refo he).![]()
En tja...wanneer ben je 'refo' en wanneer niet![]()
Ik voel mezelf ook beslist geen refo, maar daar denkt een ander misschien heel anders over...
Mooi, klein 'scheurwagentje'!Lassie schreef:Orchidee schreef:Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.![]()
grapje...![]()
tsja.. wat is refonorm?
daar komt er nog wel 2.000 euro korting bij.Orchidee schreef:Das nog een smak geld hoor...vind ikLassie schreef:we zitten er 15.000 eurootjes onder.![]()
(maar goed, k ben geen refo he).![]()
En tja...wanneer ben je 'refo' en wanneer niet![]()
Ik voel mezelf ook beslist geen refo, maar daar denkt een ander misschien heel anders over...
Gijs83 schreef:Mooi, klein 'scheurwagentje'!Lassie schreef:Orchidee schreef:Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.![]()
grapje...![]()
tsja.. wat is refonorm?
uhm daarvoor hebben we deze auto niet gekocht.Gijs83 schreef:Mooi, klein 'scheurwagentje'!Lassie schreef:Orchidee schreef:Voldoet hij aan de "refonorm"Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.![]()
grapje...![]()
tsja.. wat is refonorm?
Daar ben ik er vanmorgen al heel wat van voorbijgefietst. Ze hebben er mooi weer bij.Gijs83 schreef:moeders op een bankje die toezicht houden op het praktijkexamen verkeer van Groep 7 vd basisschool.
Ze toch wel vriendelijk begroet, al dan niet met een lachje...Hendrikus schreef:Daar ben ik er vanmorgen al heel wat van voorbijgefietst. Ze hebben er mooi weer bij.Gijs83 schreef:moeders op een bankje die toezicht houden op het praktijkexamen verkeer van Groep 7 vd basisschool.