Tuurlijkfluitje schreef:Is het zo bijzonder dat hij in korte mouw stond?Gijs83 schreef: andere kant zat een politebureau. Waar de hele tijd een politieman in korte mouw op de uitkijk stond.
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Vanavond zelgemaakte groentesoep (waarvan nu het soepvlees en mergpijp al opstaat, voor een goede basis...)
Afbakbroodjes erbij, met oude kaas........mmmmmmm heb er nu al zin in
En vanmorgen een monchoutaart gemaakt
Vanavond zelgemaakte groentesoep (waarvan nu het soepvlees en mergpijp al opstaat, voor een goede basis...)
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Dat is geen vet, dat is kracht.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee hoor het is echt niet vet, ik gebruik ook altijd mager soepvlees en magere gehaktballetjes...judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Je zou eigenlijk even langs moeten komen om te proeven...maar volgens mij wonen we een beetje ver bij elkaar vandaan
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Na het trekken giet je de bouillon via een schone theedoek over in een andere pan. De smurrie en het vet blijven achter op de theedoek, de kracht gaat mee de nieuwe pan in.judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Na het trekken giet je de bouillon via een schone theedoek over in een andere pan. De smurrie en het vet blijven achter op de theedoek, de kracht gaat mee de nieuwe pan in.judith schreef:Lekkere dingen. Alleen die mergpijp... Wordt de soep daar niet erg vet van?Orchidee schreef:Tussen de middag een groot saucijzenbroodje...
Oei dat weet ik niet ook dicht bij het Waaggebouw. Vanuit het gemeentehuis gezien iets verder naar links. Nu je zegt heb ik die serre ook wel gezien die is links voor het gemeentehuis. Daar hebben we elkaar opgewacht. Er kwam nl. ook nog een lichting uit Zeist/Veenendaal en een "Betuwe-express"(Geldermalsen/Opheusden).henriët schreef:politiebureau? was t vlak bij die goedkopen bakker en groenteboer dan?Gijs83 schreef:Nee, niet in een serre, gewoon op het terras met een 12-tal collega's! Bij ik meen La Piazza, naast 'Tof' en andere kant zat een politebureau. Waar de hele tijd een politieman in korte mouw op de uitkijk stond.henriët schreef:oh echt??!!!Gijs83 schreef:Gisteren Spaghetti Bolognese op de markt in in Gouda.
leuk, waar zat je?
in de serre? bij zalm of aan de andere kant van t stadhuis?
Leuk joh!Gijs83 schreef:
Oei dat weet ik niet ook dicht bij het Waaggebouw. Vanuit het gemeentehuis gezien iets verder naar links. Nu je zegt heb ik die serre ook wel gezien die is links voor het gemeentehuis. Daar hebben we elkaar opgewacht. Er kwam nl. ook nog een lichting uit Zeist/Veenendaal en een "Betuwe-express"(Geldermalsen/Opheusden).
Gezellig om met zo n grote club ergens te gaan eten!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij aten vanavond bij m'n ouders: patat, sla met shoarma broodjes.
sperzieboontjes/appelmoes/aardappels/schnitzel
ik heb r nu al zin in
Ga meteen even een leuk recept zoeken voor morgen, dan komt mn zusje met r man eten.
ik heb r nu al zin in
Ga meteen even een leuk recept zoeken voor morgen, dan komt mn zusje met r man eten.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
optimel met frambozensmaak
gekookte aardappelen
vis met een sausje
yuk, blauwe vis.Orchidee schreef:worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
Bloemkool overschotel met gehakt.
Yoghurt/vla toe.
Yoghurt/vla toe.
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
En rauwe worteltjes zijn ook niet zo smakelijk.Zita schreef:yuk, blauwe vis.Orchidee schreef:worteltjes
gekookte aardappelen
vis met een sausje
optimel met frambozensmaak(of een blauw sausje)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.