Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt? [2]
de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............
Wat leren die gasten snel.

Blijkt maar weer dat ik niet meer tot de groep 'kids' hoor. Pfieeuw, wat een opluchtingAuto schreef:de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............Wat leren die gasten snel.

Als ik op zo'n ding ga staan gaat het gegarandeerd mis. Tot vermaak van degenen die erbij staan natuurlijk

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ach, op dit moment is een Wavebord en stoepkrijt is op moment in. Soms lekker gekleurde banden onderweg...Auto schreef:de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............Wat leren die gasten snel.
Heel andere weersomstandigheden, dan gisteren 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
ja jammer is dat....Orchidee schreef:Heel andere weersomstandigheden, dan gisteren
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Sneeuw..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
En toch heb ik nog heerlijk op een terrasje in Gouda gezeten in de zon...(mooie plein trouwens rond dat oude gemeentehuis!)MarthaMartha schreef:ja jammer is dat....Orchidee schreef:Heel andere weersomstandigheden, dan gisteren
Heerlijk zonnetje nog hier, (buurt)kinderen spelen nog lekker buiten hier op t gras.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik vind die wavebords levensgevaarlijk. De kinderen gaan er mee op school en rijden dan op het 'fietspad' (rode streep naast de weg). Als ze eraf dukelen liggen ze onder een auto. En ik denk zelf dat lopen nog sneller gaat dan met zo'n wavebord.Gijs83 schreef:Ach, op dit moment is een Wavebord en stoepkrijt is op moment in. Soms lekker gekleurde banden onderweg...Auto schreef:de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............Wat leren die gasten snel.
Overigens zie ik een mooi boompje in bloei en leilindes (wel erg kaal, ik vraag me af of ik daar ooit nog blad aankomt).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Je gaat ook al richting de 30, toch?Ichtus schreef:Blijkt maar weer dat ik niet meer tot de groep 'kids' hoor. Pfieeuw, wat een opluchtingAuto schreef:de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............Wat leren die gasten snel.
![]()
Als ik op zo'n ding ga staan gaat het gegarandeerd mis. Tot vermaak van degenen die erbij staan natuurlijk
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Je gaat ook al richting de 30, toch?Ichtus schreef:Blijkt maar weer dat ik niet meer tot de groep 'kids' hoor. Pfieeuw, wat een opluchtingAuto schreef:de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............Wat leren die gasten snel.
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ichtus schreef:fluitje schreef:Je gaat ook al richting de 30, toch?Ichtus schreef:Blijkt maar weer dat ik niet meer tot de groep 'kids' hoor. Pfieeuw, wat een opluchtingAuto schreef:de kids met een wave bord die ze vanmiddag te leen hebben gekregen. Ze scheuren er mee de stoep op en af .............Wat leren die gasten snel.
![]()

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Heerlijk, zo'n voorjaarszonnetje 

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.
Leuk!!!Lassie schreef:Onze nieuwe auto die in de voortuin staat geparkeerd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....