JolandaOudshoorn schreef:sterktehelma schreef:vandaag begrafenis.....
moeilijk, moeilijk.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Vanmorgen thuiswerken voor het re-integratiebureau. Vanmiddag naar Barneveld, dan met een stel collega's van dat re-integratiebureau naar Gouda, waar we o.a.wat gaan eten. Vervolgens richting de bruiloft van een collega. De kerkdienst is in de Herv.Kerk in Moordrecht door Ds.J.Boer(ik neem aan de PKN-predikant uit Emst) en daarna het restaurant in Haastrecht. Zal wel laat worden voordat ik thuis ben. Morgenochtend maar uitslapen!
Heel veel sterkte Helma.helma schreef:vandaag begrafenis.....
moeilijk, moeilijk.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
op bezoek bij weduwnaar
bidkring
begrafenis
rommelen in huis
vanavond bijbellezing (laatste van het seizoen)
bidkring
begrafenis
rommelen in huis
vanavond bijbellezing (laatste van het seizoen)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
ondanks ze erg mooi zijn, zien ze eruit als loeders!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Vind ik niet
Ze hebben juist wat koninklijks.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
die ogen..Marnix schreef:Vind ik nietZe hebben juist wat koninklijks.
griebel.. als koninklijk te maken heeft met felle ogen..

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
scherp, allesziend.... daar doelde ik meer op. Maar blijkbaar zie jij die beesten anders dan ik doe 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:scherp, allesziend.... daar doelde ik meer op. Maar blijkbaar zie jij die beesten anders dan ik doe

vandaag heb ik gewerkt,
morgen alweer de laatste invalochtend.
morgen alweer de laatste invalochtend.
Heel lang in de file gestaan. Op de terugweg lekker gegeten in Spakenburg...Hendrikus schreef:Straks naar Schiphol - en weer terug...

~~Soli Deo Gloria~~
Ik heb er nog nooit gegeten, Hendrikus, was het goed?Hendrikus schreef:Heel lang in de file gestaan. Op de terugweg lekker gegeten in Spakenburg...Hendrikus schreef:Straks naar Schiphol - en weer terug...
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
't Is geen Mandemaaker, maar de prijs/kwaliteitverhouding vond ik uitstekend. Hier kun je voor een schappelijke prijs een prima maaltje vis eten. Aardige mensen, heel gewoon, geen kapsones. Dat mag ik wel.fluitje schreef:Ik heb er nog nooit gegeten, Hendrikus, was het goed?Hendrikus schreef:Heel lang in de file gestaan. Op de terugweg lekker gegeten in Spakenburg...Hendrikus schreef:Straks naar Schiphol - en weer terug...
Nou zeg, en dat moet ik jou vertellen....

~~Soli Deo Gloria~~
Ik vond het er wel erg nauw, en de tafeltjes waren heel klein.Hendrikus schreef:'t Is geen Mandemaaker, maar de prijs/kwaliteitverhouding vond ik uitstekend. Hier kun je voor een schappelijke prijs een prima maaltje vis eten. Aardige mensen, heel gewoon, geen kapsones. Dat mag ik wel.fluitje schreef:Ik heb er nog nooit gegeten, Hendrikus, was het goed?Hendrikus schreef:Heel lang in de file gestaan. Op de terugweg lekker gegeten in Spakenburg...Hendrikus schreef:Straks naar Schiphol - en weer terug...
Nou zeg, en dat moet ik jou vertellen....
Idd geen kapsones en de prijs was in overeenstemming met het tafeltje.