1 april....

Tiberius
Administrator

Re: 1 april....

Bericht door Tiberius »

Orchidee schreef:
Tiberius schreef:Overigens is 15 euro voor één passage wel erg veel op een lokaal weggetje.
Mocht dat plan realiteit worden, dan zit ik meer te denken aan 2 of 3 euro per passage; en vrachtwagens dubbel tarief.
Zou dat wel haalbaar zijn, Orchidee?
Het plan op zichzelf zou niet zo raar zijn, maar inderdaad...dat bedrag van 15 euro.............
Zo'n klein weggetje is het niet hoor..............ik zal vanavond aan mijn man eens vragen hoeveel auto's vrachtwagens er per dag passeren....( ik vergeet dat altijd weer :bobo ) ik weet wel dat het een heeel belangrijke verkeersader is...
Het is en blijft een "flessennek", en word hier wel de brug der ellende genoemt... :hum
Nee, daar heb je gelijk in. Ik schat zo rond de 25.000 voertuigen per etmaal.
Ik bedoel dat het geen deel uitmaakt van het hoofdwegennet, maar van een gebiedsontsluitingsroute.
ggin

Bericht door ggin »

refo schreef:Bij het opvoeden hoort ook de 1 aprilgrap. Het slachtoffer moet na afloop het gevoel hebben: eigenlijk wist ik het, waarom ben ik erin getrapt?! :humhihi

'Je veter zit los' is een klassieke. Men kijkt automatisch en realiseert zich te laat dat het 1-4 is.
Een beker water in bed: men wordt nat en het is geen mop.
De wekker die te laat afloopt. Men mist een afspraak en het is geen mop.

bekrompen zeg! kom op!
refo

Bericht door refo »

ggin schreef:
refo schreef:Bij het opvoeden hoort ook de 1 aprilgrap. Het slachtoffer moet na afloop het gevoel hebben: eigenlijk wist ik het, waarom ben ik erin getrapt?! :humhihi

'Je veter zit los' is een klassieke. Men kijkt automatisch en realiseert zich te laat dat het 1-4 is.
Een beker water in bed: men wordt nat en het is geen mop.
De wekker die te laat afloopt. Men mist een afspraak en het is geen mop.

bekrompen zeg! kom op!
---knip--- Beledigen niet toegestaan; mvg Tib

Het gaat me om het behoud van de 1 april mop. Er is niets leuks aan water in je bed. Niet op 1 april en niet op 18 september. Hetzelfde geldt voor geklooi met een wekker.

Maar na afloop van een 1 aprilmop lacht iedereen. Hetzij oprecht, hetzij als een boer met kiespijn.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Bart

Bericht door Bart »

marthamartha schreef
Ja, maar we moeten van goede huize komen om jou aan het lachen te krijgen?
Blijf lachen Bart, het leven krijgt er een kleurtje van!
Oh maar ik kan om een goede grap best lachen hoor...maar het genre je veter zit los ben ik wel een beetje ontgroeid
en een glas water in me bed moet je inderdaad niet bij mij doen als ik moe ben en naar bed wil... geloof me het huis is te klein dan

een goede grap komt onverwachts en moet niet zo gemaakt zijn als op 1 april
vlinder

Bericht door vlinder »

Wij hadden onze teamleider te pakken. Ze geloofde dat het wel waar was, maar bleef er te rustig onder. We hadden verwacht dat ze iemand heel erg boos had opgebeld. Wij zijn net over op digitale dossiers, en we hadden de arts laten zeggen dat het allemaal weer teruggedraaid zou worden. Ze zei alleen: O, dat had ik wel verwacht, het was niet goed voorbereidt. Uurtje later komt ze: het is trouwens één april, klopt het wel echt? Jammer dat ze niet zo fel was.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

mijn zwager kwam vandaag nieuwe spotjes in het nieuwe plafond zetten. Na een half uur komt ie beneden koffie drinken, zegt ie "ik ben bang dat het plafond er toch weer uit moet". Ik schrik me wild, maar goed, in een oud huis kun je alles verwachten....

1 april

:bobo
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
helma

Bericht door helma »

nu ben jij ook altijd wel een dankbaar object voor grapjes :nananere
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

helma schreef:nu ben jij ook altijd wel een dankbaar object voor grapjes :nananere
succes verzekerd ja :soupir
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
albion

Bericht door albion »

vlinder schreef:Wij hadden onze teamleider te pakken. Ze geloofde dat het wel waar was, maar bleef er te rustig onder. We hadden verwacht dat ze iemand heel erg boos had opgebeld. Wij zijn net over op digitale dossiers, en we hadden de arts laten zeggen dat het allemaal weer teruggedraaid zou worden. Ze zei alleen: O, dat had ik wel verwacht, het was niet goed voorbereidt. Uurtje later komt ze: het is trouwens één april, klopt het wel echt? Jammer dat ze niet zo fel was.

ik had mijn klas beet door te zeggen dat ze apart moeten gaan zitten want ze kregen een SO (geen leerwerk opgegeven). De gezichten en de reacties.... totdat ik zei: 1 april!

Toen konden ze erom lachen...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
jvdg

Bericht door jvdg »

Liegen en bedriegen, en niemand ontzien..... :modo
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

jvdg schreef:Liegen en bedriegen, en niemand ontzien..... :modo
Of je even H.B. Gijs wil terugbellen. :)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
jvdg

Bericht door jvdg »

JolandaOudshoorn schreef:
jvdg schreef:Liegen en bedriegen, en niemand ontzien..... :modo
Of je even H.B. Gijs wil terugbellen. :)
:haha :haha

1 april is alleen al leuk omdat het 1 april is.....
Je zou d'er van in spagaat raken. :jongle
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

vlinder schreef:voorbereid. Geen t
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Zacheüs

Bericht door Zacheüs »

Vervolgverhaal in het RD is ook leuk getimed....(Spanning rond de oude bakkerij)

Voor degenen die het RD niet lezen:

"Vlietstra, er zijn jongelui die je willen spreken. Het gaat over de diamantroof in Rotterdam."
Vlietsra kijkt op van zijn computer en kijkt zijn collega aan. "Het is vandaag geen 1 april, anders zou ik denken dat je mij in de maling neemt.'
De agent schiet in de lach.

:haha
henriët

Bericht door henriët »

helma schreef:nu ben jij ook altijd wel een dankbaar object voor grapjes :nananere
:) :) :) ;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Plaats reactie