is dat een wanhoopsactie: nu gratis auto bij aankoop van een huis.MarthaMartha schreef:Demo die zijn auto wast...

is dat een wanhoopsactie: nu gratis auto bij aankoop van een huis.MarthaMartha schreef:Demo die zijn auto wast...
Nou neuh.. meer een kwestie van "wat kun je doen als je huis op orde is, je vriendin je computer heeft ingepikt en je toch thuis moet blijven"Zita schreef:is dat een wanhoopsactie: nu gratis auto bij aankoop van een huis.MarthaMartha schreef:Demo die zijn auto wast...
Zita schreef:is dat een wanhoopsactie: nu gratis auto bij aankoop van een huis.MarthaMartha schreef:Demo die zijn auto wast...
nee hoor, in dat geval had ie mijn auto staan wassenGijs83 schreef:Zita schreef:is dat een wanhoopsactie: nu gratis auto bij aankoop van een huis.MarthaMartha schreef:Demo die zijn auto wast...
MM heeft gewoon 'de wind eronder'!
Hier is het donker. En het regent volgens mij ook. het raam is tenminste nat.Rens schreef:de zón.............en het is héérlijk warm.......18 graden zojuist op de thermometer in Anjum.
Op dit moment wel ja... tijdens de post lopen heerlijk zonnetje.refo schreef:Hier is het donker. En het regent volgens mij ook. het raam is tenminste nat.Rens schreef:de zón.............en het is héérlijk warm.......18 graden zojuist op de thermometer in Anjum.
Ik zit in Amersfoort.
is schotland hierheen verhuisdMarthaMartha schreef:sneeuwvlokken zo groot als ik ze nog nooit heb gezien
(en het is geen 1 april grap)
ja mega hè!!MarthaMartha schreef:sneeuwvlokken zo groot als ik ze nog nooit heb gezien
(en het is geen 1 april grap)